VWGolfIIHFS Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Du har ikke en tegning eller arbeidsbeskrivelse på den basskassa der? Skulle hatt et lite dytt i rett retning,vet ikke hvor jeg skal begynne.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Lag en sugemotor da...;) Få på noen kvasse kammer og litt sånn.. Med turbo så blir den tøffe VR6 lyden borte.... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Tørr-is er en bedriftsvare, som man må faktisk ha en form for sertifikat for og få lov til og bruke, mins jeg og høre for en tid tilbake... Er ganske farlige saker de egentlig... Flytende nitrogen er jo meget kaldt :) vet du dette ?? alle snøsokkene som selger is på stranden om sommeren har tørris i isboksen sin, samme med de som selger is på fotballkamper vi fikk kjøpt tørr-is på høyskolen via ett firma i bergen til en husfest... tørris er ikke flytende nitrogen...det er co2 i fast form...når det "smelter" så fordamper det. og, det er så kaldt at en gummihammer og ett dunk så sprekker asfalten.. ta noen tlf`er så får man tak i det Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Lag en sugemotor da...;) Få på noen kvasse kammer og litt sånn.. Med turbo så blir den tøffe VR6 lyden borte.... Det hadde vært gøy, har tenkt på det ja, men det kommer til å koste! Vet du det sikkert at VR6 lyden blir borte med turbo??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 vr6 lyden blir helt borte når du monterer turbo, men du får jammen meg en knall lyd da å:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 vr6 lyden blir helt borte når du monterer turbo, men du får jammen meg en knall lyd da å:D Det var jo kjedelig da, halve opplevelsen med VR6 er jo lyden! :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 kan se om jeg kansje klarer å skaffe ett lydklipp av en blå vr6 turbo, der er det lyd:) sant at vr6 lyden er grom, men med turbo blir denne enda råere :) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Kan jeg låne arbeidslysten din? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 kan se om jeg kansje klarer å skaffe ett lydklipp av en blå vr6 turbo, der er det lyd:) sant at vr6 lyden er grom, men med turbo blir denne enda råere :) Ok, hadde vært greit og høre forskjellen!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Kan jeg låne arbeidslysten din? Min arbeidslyst? Hehe, hadde jeg bare hatt enda mer tid og holde på med bilen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Eg syns ikkje lyden var så voldsom stor på vanlig VR6 og VR6 turbo. Har da kun teste med turbo men har hørt ein del vanlige VR6er. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Eg syns ikkje lyden var så voldsom stor Ehm, stor hva? forskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Jeg har en film av en Blå Golf II med chroma VR6 motor i, fra Tyskland. Den er så SINNSYKT rå..Alt i motor rommet er i chrom! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Kunne lagt den ut, bare jeg har hadd en server for å legge den ut på! Beklager OT.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Sende den på mail til meg, så kan eg legge den ut. Krazy3en@gawab.com Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg