Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

• Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Han er vel på ferie, i "storbyen". ;)

hehe, ja, kom igjen nå, skal ut i garasjen i morgen å se om jeg ikke får gjort noe;) to uker siden jeg har jobbet på bilen nå!

men oppdatering kommer vel ut på morgendagen om jeg får gjort noe fornuftig;)

PS: jeg glemte jo helt å stikke innom jeg speedwell, jeg og en kompis var jo tilogmed innom verkstedet ved siden av deg for å se om Tim var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på buret forover i dag, og valgte nå å ta det gjennom dashen, og det ser ut til å slå positivt ut:)

Røret/burdelen er ikke festet på noen måte enda, så det er ikke hundre prosent på plass på disse bildene:

IMG_1754.jpg

IMG_1755.jpg

Satte i et rør for å vise hvor buret kommer til å gå gjennom innfestningstålet til G3 dashen. NB! Her har jeg bare kappet bort stål fra innfestningen og ikke sveiset inn forsterkning enda, bilder av forsterkningen kommer.

IMG_1756.jpg

Legg merke til at festet til sikringsholderen måtte kappes, og har fått nytt feste i siden:

IMG_1759.jpg

Og til slutt: rusten er keine problem, for hele saken skal syres og galves!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at du legger buret gjennom dashen.

Mye jobb men det er sånne detaljer som skiller de fine bilene fra de virkelig fine!!

Hovedgrunnen til at jeg i første omgang ikke ville gjennom dashen var enkelt og greit at jeg ikke hadde lyst og kappe i dashbordet.

Men når jeg fikk testet med ett rør rundt dashen så jeg med en gang at det ikke ville bli halvparten så bra engang!

Men nå mangler jeg noen korte rørstumper til å lage innfestning mellom burdelene, så jeg får ikke gjort stort mer før jeg har de delene...:well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...