Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han er en av "the others" statistene i lost ;)

Hehehe:???:

 

 

 

Nei, prosjektet har så alldeles ikkje stoppet, men vi kan vel si det har havnet i tjukk skodde;) Ok, nok jokes....:)

 

Det har vel omtrent ikkje skjedd noe annet enn at jeg har mottatt en rekke nye deler, ellers så står prosjektet omtrent der hvor jeg forlot det sist.

 

Som jeg skrev i den siste posten her en gang i januar så ventet jeg på noen deler til buret, de har jeg for lengst fått, MEN jeg har bare et hobby mig-apparat som dessverre ikkje taklet å sveise aluminium (ja jeg har argon for de som lurte på det). Så det jeg nå venter på er en kar her ute som driver et tommansfirma med alusveis, han skal ta med seg TIG-apparatet sitt og sveise til meg i garasjen. Det som gjør at dette ikkje har skjedd enda er at han har måtte melde avbud hver uke nå, og denne uken har jeg selv ikkje tid. Så håpet er neste uke.

 

Jeg har forresten alliert meg med en god kompis av meg som jobber for ABB med el-tavler. Og han skal hjelpe meg å legge opp et helt nytt ledningsnett til hele bilen fra scratch. Eller, det vil si at vi kommer til å bytte ut omtrent alle ledninger, men beholde alle stikker og lign. Dette for å få akkurat de korrekte lengdene på nettet og samtidig trekke det rundt inn i innerskjerm og under/rundt/bak vannslanger, girkasse osv, og gjemme det helt.

 

Kommer med oppdatering/bilder så snart det har skjedd noe nytt.

 

Kan jo sikkert stikke innom i morgen med bilder av de diverse delene, blant annet en liten sak "from over seas";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jepp, det har skjedd diverse, men har ikkje oppdatert, skal se om jeg får slengt inn en oppdatering i morgen!

 

Leverte velteburet til sveising i dag...

Jada, reiste til nordmøre i går, og skulle nå legge ut en oppdatering, MEN, her var selvfølgelig nettet ute av drift, så jeg kommer ikkje innpå med maskinen min som har alle bilder osv, oppdatering er utsatt til Mandag neste uke tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår