gragaasa Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Hadde helt glemt av dette prosjektet, fant det nå ved en tilfeldighet:)Kjekt å se at det er fortsatt framgang, regner med at du lurer deg ombord i ferga å kommer til byen, så vi får ta en skikkelig titt når den en dag står ferdig:) Joda, gjør nok sikkert det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Fortsatt på sub-kassa: Innside: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Begynt på tanklokk-mod'en: Slanking og ombygging av baklykta: Fra dette: Til dette: Fra dette: Til dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVirril Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 dette gleder jeg meg til å sje et færdig resultat av ;) dette er d sykeste 2ergolf prosjektet jeg noen gang har sett;) skal til tysklad i august å for å hente meg 2,9 vr6 syncro som skal settes over på golf 2;) gleder meg til jeg setter i gang med det;) så jeg følger med som faen for tiden for å sje om noe tips å triks anngående gokjenning av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 dette gleder jeg meg til å sje et færdig resultat av ;) dette er d sykeste 2ergolf prosjektet jeg noen gang har sett;)skal til tysklad i august å for å hente meg 2,9 vr6 syncro som skal settes over på golf 2;) gleder meg til jeg setter i gang med det;) så jeg følger med som faen for tiden for å sje om noe tips å triks anngående gokjenning av det Hehe, ja, får bare håpe det ikke blir så alt for lenge til jeg skal godkjenne saken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Spennde saker. Har fulgt denne tråden leenge nå, og noen ganger har jeg savnet fremgang. Men når det først skjer noe er det seriøse saker. Dette blir bra:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hei Har akkurat sett hele prosjektet ditt, og jeg kan trygt si for alle andre som også bygger MK2 VR6 at dette er pent, pent og PENT.. Jeg kommer nokk til å sende deg noen PM'er etterhvert om hvordan du gjorde ditt, datt :P Jeg skal ikke bruke så mye tid\krefter\penger i karroseriet som deg da min bare skal bli lovlig på veien og fungere på rudskogen =) Send meg gjerne noen tips på PM, eller i prosjekt tråden min som ligger i signaturen min =) Lykke til videre, du har en fin bil som bare forbedrer seg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hei Har akkurat sett hele prosjektet ditt, og jeg kan trygt si for alle andre som også bygger MK2 VR6 at dette er pent, pent og PENT.. Jeg kommer nokk til å sende deg noen PM'er etterhvert om hvordan du gjorde ditt, datt :P Jeg skal ikke bruke så mye tid\krefter\penger i karroseriet som deg da min bare skal bli lovlig på veien og fungere på rudskogen =) Send meg gjerne noen tips på PM, eller i prosjekt tråden min som ligger i signaturen min =) Lykke til videre, du har en fin bil som bare forbedrer seg ! Jo takk:) Send PM om det er noe du lurer på du. Det er ofte det beste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 heftig! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Seriøst bygg! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Bøllete påfyllingsløsning :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Joda, mer bilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg