Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

Denne idenen har du rappa fra ett eller annet blad?? husker å ha lest om en golf som hadde slik for lenge siden... døds fett prosjekt da.. virkelig bra pågangsmot og du står skikkelig på ser jeg.. gleder meg til å følge med på denne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne idenen har du rappa fra ett eller annet blad?? husker å ha lest om en golf som hadde slik for lenge siden... døds fett prosjekt da.. virkelig bra pågangsmot og du står skikkelig på ser jeg.. gleder meg til å følge med på denne..

Kan vel ikke helt si at jeg har rappa denne ideen siden dette er en mod som er gjort hundre ganger før i Tyskland. Jeg har bare brukt samme metode som de andre har rappet for lenge siden;) Det er en til som jobber med samme mod'en her i Norge, så det blir forhåpentligvis en av to i Norge med denne mod'en, inntil videre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest igjennom alle dine sider og jeg må virkelig si att jeg håper å få se denne bilen live på rudskogen eller ett treff.. Hvordan går det med BT og disse dørene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest igjennom alle dine sider og jeg må virkelig si att jeg håper å få se denne bilen live på rudskogen eller ett treff.. Hvordan går det med BT og disse dørene dine?

Den kommer på treff, vet bare ikke når. Har ikke fått tilbakemelding fra Ansvarsfraskrivelses-departementet enda! Må vel ringe og mase snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
er bilen freding eller??? har ikek hört noe i fra deg på dene siden på lenge... vil gjerne se vordan bilen har det:) gamle bilen min for du kjöpte den av en kompis av meg:)

Hei, som du ser så har det jo vært noen oppdateringer for rundt en måned siden. Så ting skjer, men nå har jeg nettopp vært på jobb i to uker, er på "sommer-/ekstrajobb" i 3 uker nå, og skal rett på jobb igjen i to uker kansje seks uker... Så det skjer ingenting før om 4-5 uker ihvertfall.

Har litt mye å henge fingrene i for tiden, kommer jeg inn på høgskole i tillegg blir det flytting osv.... Så jeg karakteriserer dette som et laangtidsprosjekt;)

Mener du bilen jeg kjøpte som jeg skulle bruke chassi av? Altså den grønne 16V-en fra Nordfjordeid? Eller VR6 som jeg plukker delene fra? Om det er 16V-en du mener så må du hilse til han jeg kjøpte den med og si han må ta seg en tur å se om han kjenner igjen bilen når den er ferdig;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er han du kjöpte bilen av ;) den 16v... der allefal at du har gjort mye med den å den er allefal ikke ligg da jeg så den på eid:) håper å få se den bilen i gjen:( savner den... den har allefal det godt hos deg det ser jeg å det skal du ha en tomel opp for:D

p.s skal hilse til han å sei det til han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladde i et Bilsport blad fra 05, der var det en som hadde en lignedne tanklokkdesign som deg. Er det der du har fått inspirasjonen?

Oooo... Shot gun page 50!;)

Nei, den kommer fra alle VW Scene, VW Golf Scene, The Golf osv. bladene som blir nilest der alle menn leser bilblader;);) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider