Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

• Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tviler på at en som eu godkjenner en bil vil godkjenne en II'er med VR6, så lenge det ikke står noe om det i vognkortet...

hadde vært litt kjipt om han hadde gleppt igjennom 2 II'ere med vr6 som ikke er godkjent da, så ble det etterkontroll på bilene... får et mindre problem han godkjenneren da jah =)

hehe

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal ikke de som tar eu-kontroller kun bry seg om tilstanden på bilen. De har jo et skjema å følge. Og da skal de vel ikke bry seg om hva slags motor som sitter der, så lenge tilstanden er bra ?

Eller er jeg helt på jorde ?

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg ikke tar feil, så har vi en lov i norge om at det ikke er lov til å ha mer enn 4 stempler i en bil som ikke er typegodkjent med mer en 4.. dvs.. 2'er golfen er jo kun typegodkjent med 4 stempler, ikke 6.....

prove me wrong!?

Det går jo både kadett og manta i norge med godkjent V8. Og hva med alle volvo V8.

jaja...solgte du den svarte med jævelig avgassystem?

ser bra ut.

Håper du lakker lik farge som det er på skeive bilen.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er veien å gå. Spill med åpne kort. Da er dem mye letter å ha med å gjøre.

Det er det som er planen ja, snakket med biltilsynet i dag, synes de var overraskende greie og ha med og gjør! Skal stemple inn nytt chassisnummer, så skal han eg snakket med komme og se om eg får lov å fjærne vannkassa!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestilte du buret ? Og hvor mye kostet det ?

Blir sånt i min til vinter'n igjen ;)

Håper på å bli ferdig til våren eller ? Skal på alt av treff ?

AST Performance, de er utrolig grei og kundevennlige. Halvburet kosta 6000,- Og 10000,- for heilbur, men du får den "billige" varianten i rødt stål også.... Husker ikkje hva det kostet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lookin good!

lite med rust på vogna?

satser på at du skal bytte farge? hehe

Veldig lite rust, var heldig der, bilen var hellakkert utvendig i orginal farge for ukjent antall år siden, men det viser godt igjen nå.

Satser på og lakke i sølvgrå metallic ja, samme som delebilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AST Performance, de er utrolig grei og kundevennlige. Buret kosta 6000,- 10000,- for heilbur, men du får den "billige" varianten i rødt stål også.... Husker ikkje hva det kostet.

Betalte 8-10.000 et sted for et helbur fra Wiechers i Cromostål, type F til min Polo

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo både kadett og manta i norge med godkjent V8. Og hva med alle volvo V8.

jaja...solgte du den svarte med jævelig avgassystem?

ser bra ut.

Håper du lakker lik farge som det er på skeive bilen.

Enig ang. de V8erne.

Hehehe, nei, svartegolfen har eg enda. Men den skal selges, har kjøper på den:)

Blir samme farge!

For de som ikkje har sett delebilen og fargen, her er den:

VR6_kent16V.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen den der :) Bare bytte ut baklyktene og speilene så er den RÅ! :)

Menneh, var den rammeskakk ? Skulle ikke forrige eier ha 75k for den eller noe da ?

Speilene skal byttes ja baklyktene og sikkert. De nye speilene har du vel forresten sett tidl i denne tråden?

Vet ikkje, han skulle hvertfall ha 65k for den når eg ringte, det viste seg at han "ikkje visste" den var skeiv, hvem vet om det er sant eller ikkje... Han hadde bare hatt den såvidt to måneder, det gir jo en liten pekepinn på hva svaret kan være, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider