Gå til innhold

Altfor lange signaturer

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

5 Linjer, kun liten tekst og ikke bold. Hele signaturen kunne kanskje vært satt i italic for å vise enda bedre at det er en signatur.

 

 

Eller så kan jeg anbefale : Kontrollpanel -> Endre Valgmuligheter og fjerne haken ved Vis Signaturer.

 

Forumet uten avatarer og signaturer er så sinnsykt digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

5 Linjer, kun liten tekst og ikke bold. Hele signaturen kunne kanskje vært satt i italic for å vise enda bedre at det er en signatur.

 

 

signaturen hadde gjort seg i en annen skrift.......å en annen størrelse...type mindre.....sånn som det var på den forrige designen på forumet....kanskje med en ramme.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes signaturen skulle kommet i mindre skrift av seg selv,så kan man heller lage den større selv om man må... Og så kunne den gjerne vær rammet inn el no annet som gjorde at den skilte seg litt mer ut.. mer gråaktig farge kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fikset min, på oppfordring..

 

var vel 27 linjer eller noe før kan jeg tenke meg, for hadde 22-23 biler der

 

:D

 

må være enig i att det var litt whore, så har fikset det, og trives med det :p

 

 

 

Til dere andre horer, fiks deres også da, er ikke så stress

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har en god løsning her, for de som bare mååååå ha med alle biler de har eid hele livet.

Sette opp bilene etter struktur (2) istedenfor struktur (1). Se under;

 

(1)

o Subaru Impreza WRX

x Golf 4 1.9 TDi

x Golf 2 GTi

x Volvo 240

 

(2)

o Subaru Impreza WRX | x Golf 4 1.9 TDi | x Golf 2 GTi | x Volvo 240

 

 

 

 

Mye irritasjon og linjer spart :)

 

 

Eller er jeg på bærtur nå?

Kan jo bare sette dette som sticky et par-måneders periode for så og legge dette inn i Fet skrift i retningslinjene ved registrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes signaturen skulle kommet i mindre skrift av seg selv,så kan man heller lage den større selv om man må... Og så kunne den gjerne vær rammet inn el no annet som gjorde at den skilte seg litt mer ut.. mer gråaktig farge kanskje?

 

 

Man kan jo sette selve signaturen inni en

quote

Da blir den slik som min.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår