sInnzYk Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 noen som har denne på bilen sin? hadde vært fint med bilde.. vurderer å kjøpe en sånn :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har sett noe jettaer med denne...jeg syns det er kult jeg da...:) Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 synes den ser kul ut jeg oxo.. så jeg regner med at d blir en sånn en på golfen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hadde slik på den forgje golfen. Den stylingen jeg syntes kler golf best av alt tror jeg. Var meget fornøyd med den. Har sett på å kjøpe meg ny men den er jo så dyr på nbs ?? Autospar hadde men selger ikke lenger. Har har funnet en plass i UK til rett over 1000 lappen. Om vi er flere så får vi den kanskje billigere ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 fant en på maxam-tuning.no til 1198.. synes ik det var så værst pris jeg! http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=569_597_611&products_id=2658 Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hadde slik på den forgje golfen. Den stylingen jeg syntes kler golf best av alt tror jeg. Var meget fornøyd med den. Har sett på å kjøpe meg ny men den er jo så dyr på nbs ?? Autospar hadde men selger ikke lenger. Har har funnet en plass i UK til rett over 1000 lappen. Om vi er flere så får vi den kanskje billigere ... I e' me på masse bestilling av spoiler. er på jakt etter det sjølv Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Jeg har en sånn liggende men har aldri kommet til å montere den... Noen som vet åssen den skal monteres egentli? Borre hull igjennom luka der som det går noe ledninger til varmetrådene eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jeg har en sånn liggende men har aldri kommet til å montere den...Noen som vet åssen den skal monteres egentli? Borre hull igjennom luka der som det går noe ledninger til varmetrådene eller? Ja sett to skruer i hullene den skal festes med ( korte med spisse ender ) sett den på plass og knepp slik at skruene lager merke. Borr så opp hull etter merkene. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Ja sett to skruer i hullene den skal festes med ( korte med spisse ender ) sett den på plass og knepp slik at skruene lager merke. Borr så opp hull etter merkene. eller rett og slett få noen til å holde den, og ta en syl, og slå lett på denne (den går fort igjennom karosseriet) Deretter bare skrur du den fast med korte skruer (husk og putte noe silikon i høla først, slik at det blir tett da! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg