Gå til innhold

morsom test: Hvilken bil er du?

Ranger emnet

Mds

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Audi TT

Du er en ordentlig pappagutt / pappajente; Bortskjemt, og med et stort behov for å vise deg frem.

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite uretferdig da:

Høy heavymusikk

Svensktopper

Pop og rock

Klassisk

Country

Hvor er techno'n?

Hvor er rapp'n?

Du kommer ut som...

Volvo (stasjonsvogn)

Du er av den konservative typen og tar ingen unødvendige sjanser. Du er familiekjær, og kanskje en smule "firkanta"...?

( L O L )

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ascona? Hva faen? Seriøst... Jeg burde jo heller fått den der fordømte beetle'n, jeg som faktisk tar media/design utdannelse... Har ikke satt min fot i en taunus på år og dag! (men jeg er ikke bøg, eller prinsesse, så det er vel derfor jeg ikke fikk den)

Og hva med de greiene du har i bilen? Ingen har vel kasetter? hva med cd'er? de har jeg mange av! Og bensinkanne som jeg alltid kjører rundt med, har ingenting med meg å gjøre... Har bare så mange kompiser med røtne biler uten bensinmåler.... *ring, ring... Simen? Kan du hjelpe meg? Jeg er tom for bensin* Av samma grunn har jeg alltid slepetau.... *ring, ring... Simen? kan du hjelpe meg? jeg har kjørt ut...* :rolleyes:

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW Golf.... hahaha!! :roll: :roll: :roll:

Du er en gjennomsnittlig, halvkjedelig person som liker å kjøre safe. Ta noen sjanser, og ikke vær så gnien.

...Jaja, mulig jeg er halvkjedelig, og kjører nesten aldri safe..!

De folkene som lager den testen er jo like duster hver gang...har tatt en god del tester på spray.no opp gjennom årene...og like usaklige hver gang.

Som f.eks: Hva er det du bare MÅ ha i bilen din... det jeg følte jeg trengte mest av de alternativene var bensinkanna... og at ikke Mp3 cder var der var for for meg uforståelig...er det noen alle biler har så er det det!

Og virker konstant som om alle tester disser rånere uansett...jeg ler.

Trydal

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Du kommer ut som...

VW Golf

Du er en gjennomsnittlig, halvkjedelig person som liker å kjøre safe. Ta noen sjanser, og ikke vær så gnien

:fingers: er så totalt feil :P

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider