jannis Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 skal bytte noe fangere osv på min E30... det er en 2-dørs med krom fangere... nåe kom krom fangera? er det det som er "facelift" greia? er en 87 mod. men vet ikke om den e fra før eller etter september... må vite det fordi fangera til bilen går til: til og med 9/87 og fra og med 9/87... noen som kan hjelpe? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-C Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 skal bytte noe fangere osv på min E30... det er en 2-dørs med krom fangere... nåe kom krom fangera? er det det som er "facelift" greia? er en 87 mod. men vet ikke om den e fra før eller etter september... må vite det fordi fangera til bilen går til: til og med 9/87 og fra og med 9/87... noen som kan hjelpe? kanskje litt teit svar men det kommer litt annpå om du har vertikalmønster eller horisontal/vertikalmønster på baklampene og frontplaten din.er bilen din lik f.eks m3 når det gjelder baklampene er det en -9/87 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Legg ut bilde av bilen. det hjelper veldig.. Gamletypen har chrom fangere, nye typen har helt svarte.. De passer vist ikke om hverandre har jeg skjønt.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 den er identisk med denne: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=66160 bare att den er 2-dørs... samme fargen til og med... Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Det bildet da la ut er den gamle typen, altså før 88.. Dette er den nye typen. altså etter 88.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 ok... men rieger gts og styling fangere... passer de på begge? eller er det noen som passer på den gamle men ikke på den nye og omvendt?? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Riegers gts fangere passer til begge. Men for biler produsert før 09.87 må man ha en adapterplate. Eller man kan lage ett beslag av en 20x40 mm firkantjern. For biler produsert før 90, må også luftinntakene til bremsene bygges om.. Litt plundering men ikke spesielt vanskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 oki... fordi jeg har sett på noe som heter av3 kjørtesett... men aner ikke om de passer eller ikke... står ikke noe om det! sliter jo litt om de ikke passer da eller får man alltid montert det på en eller annen måte? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Rieger fangera passer på biler før og etter 88, biltypene er like bortsett fra utseende på fangerne.. Jeg har montert Rieger GTS på min bil som er 85 modell og det gikk fint uten spesielle tilpassninger.. Kappet av hjørnene på metallfangern og brukte den som feste inni glassfiberfangern.. Samme gjorde jeg foran.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Det er også en måte å gjøre det på.. Poenget er bare at man finner noe som kan brukes som innerfanger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg