Gå til innhold

Søkefunkjson.. klabbibabb

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Søkte litt på forumet her, og ble litt mistenkelig pga. lite antall treff.. Så prøvde meg litt fram.. Og etter hva jeg kan forstå så søker den kun i nyere innlegg selvom jeg velger at den skal søke fra begynnelsen... No gæli her..??

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte litt på forumet her, og ble litt mistenkelig pga. lite antall treff.. Så prøvde meg litt fram.. Og etter hva jeg kan forstå så søker den kun i nyere innlegg selvom jeg velger at den skal søke fra begynnelsen... No gæli her..??

Merka det jeg også.. Jeg trur at når du setter den til begynnelsen så søker den kun fra begynnelsen av det nye forumets oppstart..

Tungvint..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , det virker som om søkefunksjonen lever sitt eget liv.. så en post som ikke var gammel i det hele tatt, søkte etter denne for å vise en kompis. og fant den ikke da nei.. måtte leite igjennom flere forum før jeg fant den igjen (husket ikke hvor jeg så den :P)

Så er vel enig med flere om at søkefunksjonen bør utbedres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Fant nylig en annen måte å søke forumet på. Den fungerer heller ikke optimalt men den finner i allefall tråder som er eldre enn 6. februar 2005.

Slik gjør man:

1. Gå til http://www.google.com

2. I søkefeltet skriver du inn ordet/ordene du skal søke på etterfulgt av "site:www.bilforumet.net".

Eksempel: "cosworth site:www.bilforumet.net" (NB! Ikke bruk anførselstegn, da funker det ikke.)

Da fant jeg blant annet denne tråden fra april 2002.

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider