G_Yog Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Søkte litt på forumet her, og ble litt mistenkelig pga. lite antall treff.. Så prøvde meg litt fram.. Og etter hva jeg kan forstå så søker den kun i nyere innlegg selvom jeg velger at den skal søke fra begynnelsen... No gæli her..?? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Søkte litt på forumet her, og ble litt mistenkelig pga. lite antall treff.. Så prøvde meg litt fram.. Og etter hva jeg kan forstå så søker den kun i nyere innlegg selvom jeg velger at den skal søke fra begynnelsen... No gæli her..?? Merka det jeg også.. Jeg trur at når du setter den til begynnelsen så søker den kun fra begynnelsen av det nye forumets oppstart.. Tungvint.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 så det var et inlegg angående litt nedover på lista... Men fint om det hadde gått å fiksa opp i detta.. trenger funksjonen.. slitsomt og lete uten søkefunksjon.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Ja, dette må fikses! angry Får jo nesten ingen treff når jeg søker på noe. Å lete gjennom 30 sider kanskje for å finne igjen en tråd gidder jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Ja , det virker som om søkefunksjonen lever sitt eget liv.. så en post som ikke var gammel i det hele tatt, søkte etter denne for å vise en kompis. og fant den ikke da nei.. måtte leite igjennom flere forum før jeg fant den igjen (husket ikke hvor jeg så den :P) Så er vel enig med flere om at søkefunksjonen bør utbedres.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 jepp.. slet en stund for å finne igjen en tråd jeg leta etter selv..!! angry ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFreeBear Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Finns det en bruksanvisning på søkefunksjonen eller er den bare veldi vanskelig å finne fram med?? Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Dere kan jo like gjerne fjerne søkefunksjonen. Er ikke vits i å ha den der når den ikke søker i gamle innlegg...Man får ingen treff lenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Dårlig med svar her fra de som styrer forumet gitt... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guntho Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Dette problemet burde vært fikset for lenge siden. Nå er det jo over en måned siden den nye versjonen av forumet ble tatt i bruk. angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guntho Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Fant nylig en annen måte å søke forumet på. Den fungerer heller ikke optimalt men den finner i allefall tråder som er eldre enn 6. februar 2005. Slik gjør man: 1. Gå til http://www.google.com 2. I søkefeltet skriver du inn ordet/ordene du skal søke på etterfulgt av "site:www.bilforumet.net". Eksempel: "cosworth site:www.bilforumet.net" (NB! Ikke bruk anførselstegn, da funker det ikke.) Da fant jeg blant annet denne tråden fra april 2002. Lykke til! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg