boXer Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Jeg har pusset 'kam-dekslene' mine... Og vurderer å lakkere deler av det. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan gjøre dette? Det blir litt mye knot mer maskeringsteipen. Vurderer noe som dette jeg laget i Photoshop: (bildet er før pussing :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 blå med sølv skrift kanskjè? det du kan gjøre er å legge alu-tape over linjene og skrifta...banke med en liten hammer langs kanten på bokstavene og linjene....så rive av teipen....lettere å rive av når man banker litt på det.. så lakere dekselet....så ta av tape'n....pusse bokstavene etc. mitt forslag.... nå skal jeg spise middag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Tenkte på det også, men lener meg mot farget skrift :) Og blå blir for svenskt :) Dessuten har jeg gul lakk stående. oversikt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 tror du nesten må gjøre prosjekt ut av det....bare maskere med maskeringsteip....tror jeg hadde gjort det hvis jeg bare skulle lakket skrifta.. tar litt tid å teipe da...men det er jo kosearbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Hva for en lakk skal en bruke til å lakkere toppdekselet (eller kamekslene;)) med da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Hva med å bare dra over med en teip. så ta en skalpell og skjere ut der hvor det er bokstaver ?? så bare dra av resten når du er ferdig lakka ? eller vil ikke dette bli pent ?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Motorlakk seff.eller hotpaint duger vell det au Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by turbokano Motorlakk seff.eller hotpaint duger vell det au Jepp. Bruker en motorlakk som skal tåle 300grader. Det er mer enn nok for et kamdeksel. Trudde jeg hadde gul lakk... men den var rød :D Men det blir sikkert bra det også. Venter på at det blirt tørt nå, så blir det kanskje et lag til, og så klarlakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Er det ikke penere om alt bare er blankt da? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 La aldri ut noen fler bilder jeg gitt :D Sånn så det ut før jeg skrudde de ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Skulle hatt noe skikkelig verktøy for grunnarbeidet... en Dremel elle noe sånt. Men men, ble bedre hvertfall. Sånn ser de ut nå: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg