Gå til innhold

BRS Sound-Off 2005 (Midt-Norge)

Ranger emnet

@lpher

Anbefalte innlegg

Gjelder dette også for dem som har verdens værste headunit også? :p

Ville heller hatt en headunit fra biltema enn den driten som står på nå ( sony cdx-l400x = puke ).

Du skal ikke klage. se hva jeg sliter med for tiden

helpme

d899879f.jpg

Hadde den ikke vært så skarp i kantene kunne jeg brukt den som dass papir!

Har brukt opp lønninga mi på dempematter osv også nå så hakke råd til ny :S

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skal ikke klage. se hva jeg sliter med for tiden

helpme

d899879f.jpg

Hadde den ikke vært så skarp i kantene kunne jeg brukt den som dass papir!

ehm...den der ser jo greiere ut en nmin da....skal knipse et lite bilde av min så skal du få se..hater den skikkelig

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm...den der ser jo greiere ut en nmin da....skal knipse et lite bilde av min så skal du få se..hater den skikkelig

utseendemessig kanskje. Men lydkvaliteten er heller laber. lyden er så flat at jeg får lyst å grine.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da er det like før det braker løs her på Nardo :D

I den forbindelse vil jeg anbefale alle som vurderer å stille men som ikke er påmeldt enda....å gjøre dette snarest, da vi begynner å nærme oss taket på max antall deltagere :)

For orden skyld...showet starter 10:00 og holder på til 15:00 (deltagere må møte 09:00)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok vurdert å tatt turen om det var en dB-drag konk der.

Tja...synd det da, men :) ...nå er hovedmålet med dette arrangementet å skape litt mer blest rundt bilstereo generellt, samt å ha det gøy :D ...og en ren db-drag konkuranse (som tiltrekker seg de proffe, og ofte skremmer vekk nykommerne) er ikke det "mannen i gata" her oppe vil ha...på godt å på vondt :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...synd det da, men :) ...nå er hovedmålet med dette arrangementet å skape litt mer blest rundt bilstereo generellt, samt å ha det gøy :D ...og en ren db-drag konkuranse (som tiltrekker seg de proffe, og ofte skremmer vekk nykommerne) er ikke det "mannen i gata" her oppe vil ha...på godt å på vondt :)

Nei, men klassene var jo litt teit inndelt, og oss "proffe" er ikke ute etter å skremme vekk deltakere.

Men å ha klasser som heter 1 sub, 2 subber og 3 subber blir litt feil lissom.

Er jo klart at en med litt peil og 2x15" banker dritten utav en med 2x10" hehe..

Nå sier jeg ikke at dette alltid er tilfelle, men sannsynligvis så blir det jo sånn.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men klassene var jo litt teit inndelt,

Ikke utifra vårt ståsted og vår målsetning med å holde konkuransen :D Du burde komme oppover selv å se selv at det fungerer :D

og oss "proffe" er ikke ute etter å skremme vekk deltakere.

Ikke on purpose nei...men når nivået blir for høyt tørr ikke folk stille...så enkelt er det :)

Men å ha klasser som heter 1 sub, 2 subber og 3 subber blir litt feil lissom.

Ikke med det nivået, og den svære oppslutninga, som konkuransen har pr idag ihvertfall :) Da passer det helt fint :)

Er jo klart at en med litt peil og 2x15" banker dritten utav en med 2x10" hehe..

Nå sier jeg ikke at dette alltid er tilfelle, men sannsynligvis så blir det jo sånn.

I teorien ja...men i praksis er det ikke noe problem :) Tror ikke du skjønner helt at denne konkuransen er for alle nivåer :) ...og ikke kun proffene :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt...hva er problemet da?

Nei det vet vel du tror jeg... hehe.. hvis du husker det da.. han som hjelper meg å bygge var innom dere. Har to P1220e JBL 1600 som vi faen ikke får til å fungere som de skal :( Må i så fall bygge om hele skiten da... kjipt etter så sinnsykt mange timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det vet vel du tror jeg... hehe.. hvis du husker det da.. han som hjelper meg å bygge var innom dere. Har to P1220e JBL 1600 som vi faen ikke får til å fungere som de skal :( Må i så fall bygge om hele skiten da... kjipt etter så sinnsykt mange timer...

Ahh...det forklarer en del ja :) Får bli en annen gang da? :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider