Gå til innhold

BRS Sound-Off 2005 (Midt-Norge)

Ranger emnet

@lpher

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det over. Knall konkurranse :D holdt på å skjære seg til meg etter en liten nesten brann igår kveld, men fikk heldigvis til å stille, selv om det var nok av støy i anlegget :(

Digg å vinne seg 1.farad's kondensator da. Noen som vet om Caliber kondensatorne er no bra?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg på vegne av alle oss på Bilradiospesialisten i Trondheim takke alle som møtte opp på tross av værutsiktene og var med på å gjøre arrangementet til en suksess! :D

Var vel egentlig bare godværet...og servering som manglet i år...men men...vi får ta det igjen til neste år :D

Jeg glemte å ta så mange bilder i alt virrvarret...så om det er noen som har plenty bilder...så er det fritt fram nå :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over. Knall konkurranse :D

Takker :D Kan vel i samme åndedrag gjøre oppmerksom på at dette arrangementet i seg selv ikke er noen pengemaskin for Bilradiospesialistens vedkommende (selve arrangementet går omtrent i 0,-)...men det er snarere en måte å "rekruttere" folk til den hobbyen som jo bilstereo er :) Så...i det lange løp så tjener hele bransjen på slike arrangement :)

holdt på å skjære seg til meg etter en liten nesten brann igår kveld, men fikk heldigvis til å stille,

Iiik! ..det sa du ikke noe om! Explain :)

selv om det var nok av støy i anlegget :(

Hmm...kan du ikke stikke innom når du får tid så jeg får tatt en ordenlig titt på det? :)

Digg å vinne seg 1.farad's kondensator da. Noen som vet om Caliber kondensatorne er no bra?

:D En kondis er aldri feil :D Men jeg har ikke prøvd Caliber's kondiser sjøl dessverre :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik! ..det sa du ikke noe om! Explain :)

Hmm...kan du ikke stikke innom når du får tid så jeg får tatt en ordenlig titt på det? :)

Hehe, hadde en cd-spiller som viste seg å ikke være helt god. Så når jeg kobla opp alt å skulle teste begynte det å knistre i ramma til cd-spilleren, så kom det røyk fra forsterkeren baki og begynte å lukte svidd. Da så det mørkt ut ei lita stund. Men skiftet cd-spiller og da fikk jeg no liv i det.

Er litt redd for at støyen kan ha noe med uhellet å gjøre :S håper ikke signalinngangene på forsterkeren gikk til helvette eller noe. Skrudde av plata på den for å se om noe så svidd ut, men det så heldigvis bra ut inni der.

Skal prøve å forbedre jordingen både ved batteriet, forsterkeren og cd-spilleren for vet de burde vært forbedret å se om det ikke blir no bedre. Hvis ikke stikker jeg innom med bilen en tur ;) Makter ikke å høre på det slik det er nå. Blir bare rett og slett lei meg :P

Hadde foresten vært jævli kjipt å brent ned bilen uten brann forsikring. :S

har no bilder, kan hive ut de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at noen filma at jeg tryna da :P

Her er noen få bilder også: http://photobucket.com/albums/y277/Mexos/Brs%20Soundoff/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde en cd-spiller som viste seg å ikke være helt god. Så når jeg kobla opp alt å skulle teste begynte det å knistre i ramma til cd-spilleren, så kom det røyk fra forsterkeren baki og begynte å lukte svidd. Da så det mørkt ut ei lita stund. Men skiftet cd-spiller og da fikk jeg no liv i det.

Er litt redd for at støyen kan ha noe med uhellet å gjøre :S håper ikke signalinngangene på forsterkeren gikk til helvette eller noe. Skrudde av plata på den for å se om noe så svidd ut, men det så heldigvis bra ut inni der.

Nørliggende å tro at det KAN ha en sammenheng ja...dessverre...

Skal prøve å forbedre jordingen både ved batteriet, forsterkeren og cd-spilleren for vet de burde vært forbedret å se om det ikke blir no bedre. Hvis ikke stikker jeg innom med bilen en tur ;) Makter ikke å høre på det slik det er nå. Blir bare rett og slett lei meg :P

God jording er alfa og omega :)

Hadde foresten vært jævli kjipt å brent ned bilen uten brann forsikring. :S

Yepp :D

har no bilder, kan hive ut de.

Yess please :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider