mmh Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hvor er det jeg får kjøpt en sånn gruppe a vinge til volvo 200 serien? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du kan f.eks. kjøpe en av meg? Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 eller du kan kjøpe en ny med volvo... kan sikkert skaffe dej artikkel nr. på den Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Volvo selger ikke grp.a vinge lenger.. ikke sam steffanson heller. men vet at et firma som heter Dalhems selger,men har hørt at ikke de vingene er av bra kvalitet.. så det beste er nok å kjøpe en brukt "orginal" vinge,de er av kvalitet! hvertfall de eg har, og har hatt har vært det.. grunnen til at volvo sluttet å selge de,er at det kostet nesten like mye å lage de,så det de solgte de for,dermed minimal fortjeneste så de sluttet å lage.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Det er ting på gang i USA nå, de skal til å støpe kopier av Grp.A vingen i karbon-fiber. Blir 10x lettere enn det som er å få kjøpt av glassfiber ræl nå. Gemini Composites heter firmaet, men ting er fremdeles "in progress". Over sommeren vil jeg tro det kan leveres..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Jeg ville vertfall ikke hatt noen carbon vinge på 240en min.. Det hadde vært så jalla synst nå jeg.. da ligner det mer og mer på en underground japse bil.. kan jo få carbon panser også doh Hehe.. Neida, jeg bare tuller.. Men jeg syns ikke carbon er så fint.. Men fint for dem som liker det da :) Mvh. Fredrik Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hallo !! er jo som regel glatt finish på Gemini delene så det er bare å lakke over hvis det er kopi av ekte Group A vingen er det helgromt hvem vil vel ikke ha lette deler (et panser veier 18pund... hva tror dere en spoiler kan veie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 mener jeg fikk meg en orginal grp.a vinge her en dag, sammen med komplett servo, luisi 12,3" ratt, hvite blink foran og side, nye speil fra 86-, org. diff brems (ubrukt), ramme til å ha cd-spiller oppe i dashbordet.. det hele kostet meg 5000kr :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Fy flate da vil jeg si du jorde et kupp;) Ja, der sa du noe, kan matte ned og lakke dem ja :) Det var ikke dumt! Da spørs det om ikke jeg også må ha meg en slik en :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Du kan f.eks. kjøpe en av meg? Orginal? Hvor mye skal du ha da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Skal ha 1500,- hvis ikke kan den ligge :) Den er orginal!! Må restaureres, dvs. sparkles litt og lakkeres. Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hallo !! er jo som regel glatt finish på Gemini delene så det er bare å lakke overhvis det er kopi av ekte Group A vingen er det helgromt hvem vil vel ikke ha lette deler (et panser veier 18pund... hva tror dere en spoiler kan veie? Jepp. Jepp. Stemmer. Det blir eksakt kopi av Grp.A vingen, og hvis du ikke liker karbon, så lakker du den bare. OG den blir lett, jeg har blitt fortalt at mange av de Grp.A kopiene som flyter rundt er noe forferdelig hjemmesnekra drit, som veier så mye at bakluka detter ned....jeg hadde ikke brukt 1500,- på en gammel glassfibervinge når man snart kan få kjøpt ny i karbon for ikke så mye mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er det noen som har peiling på hva en slik Carbon vinge vil koste ferdig fraktet til norge?? Høres jo ut som den vil koste 1500,- i tråden over her så da vil jeg gjerne ha 10 stk. fortløpende ;) Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Var snakk om rundt $300 i USA, så må du legge til 25% moms til diktaturet i tillegg, +frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Skal ha 1500,- hvis ikke kan den ligge :) Den er orginal!! Må restaureres, dvs. sparkles litt og lakkeres. Mye sparkling? Åssen materiale er vingen laget av? Har du bilder av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg