nnnneh Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Fy flate da vil jeg si du jorde et kupp;) Ikke noen dum pris nei .. en kompis som skal hugge 240'en sin og da får jeg alle de gromme delene, inkl. diff bremsen som ligger i garasjen i ubrutt orginalforpakning for 5 laken :D får vel også med en viskermotor og et par hovedlykter :D eneste negative er at jeg må skru ut servostyringen sjøl.. veit ikke helt 100% hva jeg trenger men siden bilen må flyttes derfra på henger uansett så skrur jeg av rikelig (bærekule til bærekule pluss pumpe (sikkert brakett også, har ikke bruk for men kjekt å ha) tank og slanger samt fremste delen av rattstammen..) :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 vingen til dalhems ikke er bra? Øhh...Si åssen da.. Har den vingen jeg.. tro kopi av grp. a vinge. Å den er like hel som når jeg kjøpte den..Hatt den på bil over ett år nå. Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Mye sparkling? Åssen materiale er vingen laget av? Har du bilder av den? Nei ikke mye sparkling, men den har noen småhakk + en litt større sprekk på undersiden som må slipes opp litt og fylles med litt glassfibersparkel. Har ikke peiling på hva slags matriale som ble brukt i disse orginalt, ser ut som noe form for komposittmatriale, det er ihvrtfall ikke glassfiber. Har bilde, kan sende på mail!! Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hvis noen av dere skal bestille carbon vinge og/eller panser, så har det vært fint om jeg har fått en PM så jeg evt. kan være med på den samme bestillingen. Hvis det ikke koster skjorta og det er flatpanser :rolleyes: Edit: Er det noen som har nettadresse til produsent/forhandler? Edit 2:Fant selv: http://www.geminicomposites.com/ Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 hmm, sjekker på dalhems og jeg finner ikke noen grpa vinge der jeg! Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 ']Hvis noen av dere skal bestille carbon vinge og/eller panser' date=' så har det vært fint om jeg har fått en PM så jeg evt. kan være med på den samme bestillingen. Hvis det ikke koster skjorta og det er flatpanser :rolleyes: Edit: Er det noen som har nettadresse til produsent/forhandler? Edit 2:Fant selv: http://www.geminicomposites.com/ Kjøper vinge jeg når det er klart.....men blir nok en del fram i tid ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 De har gr.a vinge, men den ligger ikke ute blant produktene. Så jeg sendte mail og den kosta 1990 SEK + 350 I frakt til Norge..! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Er dette pluss moms, det er vel det og da blir det vel ganske dyrt alikevel + at du fremdeles har en kopi ikke en orginal. :rolleyes: Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Takk for svaret! :D Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg