vw1300 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Gimmimattene begynner å bli slitene, burde jeg kjøpe nye eller blir de fine å sorte med gummifornyer? evt hvilket merke osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Ikke bruk gummifornyer på mattene, de blir glatte og jævlige. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Jeg brukte CRC gummifornyer (heter ikke gummifornyer) på mattene mine etter at jeg vasket og tørket dem. Ja, de ble litt glatte, men det er en tilvennings sak. De ble sinnsykt pene! Vet ikke hvor man får tak i den, da jeg fant på jobben, men merket var CRC hvertfall Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 bruk cartec interiør rens. Den er ikke glatt , men dog blank Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 kjøpte sånn turtle bumpershine til gummispoilern min...vart så blank å fin atte!! :D burde funke til gummimatter åsså...eller så kan du prøve me cockpitshine... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg