Gå til innhold

elg i veien...

Ranger emnet

audi coupe

Anbefalte innlegg

Originally posted by CrZy_T

Er sikkert greit å oppleve en gang også ..... da går det mye lettere neste gang :)

ja neste gang blir det å lugge opp stikka og ta den med sida det er nok det beste ikke no trivelig å få det digre dyret inn i bilen i hvertfall,så jo nesten ut som jeg kunne kjøre mellom beina på den.men det gikk ikke gitt:) har hørt folk si,sikt etter bakenden på elgen så du ikke skal få den inn i bilen.funka det å heldigvis.....:) bilder blir det verre med har ikke kamera.er da ikke mye å se eller da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte hjem i fra jobb en søndagskveld ca 24 om kvelden. Holdt vel rundt 100 - 110. Plutselig var det bare pels og revir i veien foran meg. Reaksjonen ble da selfølgelig hjertestans og låste hjul. Da eg stoppet og blårøyken sev fram var det to - tre hjorter i bakspeilet og en foran bilen. T

raff heldigvis ingen av dem og holdt meg på veien, men 45 meter med bremsespor gjorde ett visst inntrykk på framhjula. Ikkje så kjekt å måtte kjøpe nye dekk etter en måned, når man går på skolen og ikke har den helt store inntekten. (ikke at eg har så mye til overs nå heller, økt inntekt, gir dobble utgifter).

Men hjort er hjort (ekstremt dårlig)

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For slenge meg på hjort historie jeg da..

Det var vel en kveld for 14dager siden på vei hjem etter å ha sjekket ut SS'er oppe på Golsfjellet ;) var vel kl.03:00 eller no.

Hva skuer mitt øye, gnikk gnu. 5stk. 3 på venstre side, 2 på høyreside. Hmmm gni foten bortpå bremsen da.. Hmmm hva er det for en lyd "sssssssss", speilblankt uten grus eller salt. Sikte mitt i veien. Ca.5m igjen så er jeg forbi. Ha lettet, men NEI DA det jæ**a dyret på venstre side hadde nok et forhold eller noe til det på høyre side, så det skulle jo begynne å spinne seg over (bokstavelig talt, gikk ikke å stå på beina om trent) Men hadde nok noe bedre feste en meg så det klarte å komme seg mitt i front av bilen :( ( kjørte arbeids bilen Kadetten ) tok så å sparka i skilte mitt og i samme slengen som den spratt over pansre tok den med tusenmeterne ( F**N ) å landa bak meg. Fikk nå stoppa denna bilen ca. noen hundere meter etter smellen å ringt.

Surt å måtte helt til sverige for tusenmetere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider