sam Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Nå har ikke jeg all verdens peiling på Golf, men jeg nekter å tro at når speedometeret på en Golf 2 viser 200, at du da faktisk kjører i 200. Så kan jo hende du får bort misvisningen ved å sette inn et som går til 220, ikke vet jeg. Er jo bare å kjøre i 80 gjennom ei 30 sone det, så får du vite hvor fort du egentlig kjørte. Evt. ta turen innom en NAF-stasjon. Hehe, det var det ja... vet du om det koster noe å teste det på en NAF-stasjon? Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 du meine det tannhjulet som er på enden av speedometerwiren sant???vist eg ikkje husker feil så er det kvit og av plast. Fett, tusen takk! Da har jeg egentlig samlet nok informasjon til at jeg orker bytte uten å være redd for at jeg må bytte tilbake igjen. Er kaldt ute og det blir litt for mye arbeid :-) Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hehe, det var det ja... vet du om det koster noe å teste det på en NAF-stasjon? TROR det er gratis hvis du er medlem, sikkert noen hundre hvis du ikke er det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 er det noe problem da? skal du ikke bytte hele instrument panelet? på de bmw`ene jeg har bytta instrument panel så har det eneste som har hatt noe å si er om det er 4 eller 6 syl motor.. å da var det en slags bit en bytta inni.. hvis hele speedometeret er lagd for 220 og du ikke bare skal legge på film på det eksisterende speedometeret så ser ikke jeg no problem hvis alt av koblinger passer... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er det ikke enklere å kjøpe til en turteller?? Slipper mye styr ser det ut for iaff ;) Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Sjekk merking på meteret eller noe, det står W= noe vanligvis, er det tallet likt går det greit. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg