Tuningpower Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 noen som vet hvilken farge dette er?? navnet altså?? eller det beste hadde vært å få vite hvilken fargekode det er!! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 fargekoden får du ikke. men den er blå/lilla/violett metallic/perlemor sak... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 fargekoden får du ikke. men den er blå/lilla/violett metallic/perlemor sak... hehe!! er forståelig;) jeg har faktisk tenk på en blå perlemor farge.. men litt mørkere enn det der!!! :rolleyes: Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hei! Fan det var en nydelig blå farge. Var ikke så ulik den jeg har på mx-6`n (se bildet). Isåfall den jeg har heter Caribbiean Blue. Orginal mazda-farge. Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg