morten pettesen Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hva er det du snakker om i grunnen ?ALLE medlemmer av db-dragracing får en konto på TermPro, her legger man inn biltype, info om anlegg etter eget ønske, får oppdatert stats etterhvert som konkurransene går, er det noen som er seriøse så er det dB-dragracing. Men det er klart at ikke så mange vil ut med specs, det er tross alt en konkurranse. Og om du ikke tåler en spøk så får du heller finne en annen plass å drive med hobbyen din. Hvertfall noe som skjer på dB-dragracing. EMMA konkurranser er etter min mening kjedelig og lite publikumsvennlig, får jo nesten ikke vite noe før premieutdelingen. Men de er i det minste seriøse. Tror nok du har SVÆRT få i ryggen med det du sier her.. For det første: Så prøver jeg ikke å få noen etter meg å støtte meg, men jeg støtter ihvertfall Morten. For det andre:Att alle får en "konto" på Db Dragen er greit men det sier jo endel om hvor mye de engasjerer seg når de må få deltagerene til å skrive inn selv. For det tredje: Hva så om det er konk? Kan man liksom ikke vise fram hva man har i bagsjen? Sota ruter med hengelås på bakluka? De viser jo det fram under konken. De som deltok skulle hatt tvungen info om bil å stereo. For det fjerde: Hva er egentlig spøken? "HØ HØ HAR DU VTECK MOTOR? KUKKHUE!" "HAR DU FIREHJUL SVING? KUKKHUE" "HER ER HAN SOM PRØVER Å FÅ SEG DAMER PGA FELGENE" "HADDE DU IKKE RÅD TIL BILEN?" "SKAL JEG KOMME Å DYTTE DEG" osv osv. Det var en fyr som kom kjørenes med mora si fordi han øvelse kjørte. Han ble gjort til latter for alle sammen. Han følte seg ikke spesielt stor der han var. Syntes faktisk synd på ham. Publikum står å kikker på hverandre å rister på hodet å kikker på dommeren! Å hvorfor i all verden skal jeg finne meg en annen hobby pga en dust som sitter å tror han er noe? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 HÅPLØST! Gi faen folkens, ikke gidd å svare mer... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Denne tråden er nå mer full av drittslenging en hva saken faktisk omhandler. Admin bør stenge den.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Denne tråden er nå mer full av drittslenging en hva saken faktisk omhandler. Admin bør stenge den.. Den burde vært slettet.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jeg vil ikke uttale meg til fordel for noen her, for jeg innrømmer gjerne at jeg har ikke mye peiling på rettigheter her og rettigheter der... bla bla bla... whatever... Bare en ting som skurrer litt for meg.... Forhandlerne her er veldig flinke til å poengtere at dere er villige til å komme med gode tilbud, og dere oppfordrer folk til å ta ringerunde og sjekke priser. Men i samme pustedrag presterer dere å komme her og fortelle om tilfeller der dere selv avviser kunder som spør om pris fra dere. Jeg har sett bl.a ateam fortelle her at han nektet å oppgi pris, og jeg tar meg også den friheten at jeg quoter Zetec: Sitat:"Kunder som ringer til meg for å spørre om jeg kan slå en viss pris får heller ingen pris av meg.. De prisene jeg har er slik de er." Sitat slutt. På et punkt ble det å spørre etter pris, sammenlignet for ikke å si likestilt, med utpressing. Så dere mener seriøst det er utpressing å be dere slå konkurentene deres på pris? Elkjøp opererer med prisgaranti. Mener dere de oppfordrer til utpressing? Et annet poeng jeg gjerne vil få påpeke: Dere forhandlere sier også at med deres produkter følger det service og garanti... for meg er det en selvfølge, at med et produkt følger det med service. Dette burde være unødvendig å reklamere for... Dere er i dette tilfellet akkurat som Telenor. De reklamerte for ADSL med "fri bruk". Velkommen etter sier jeg! Det var vel Telenor selv som innførte "begrenset bruk", og deretter tok den vekk. WOW så snille de var... NOT! "Fri bruk" er et begrep som er en selvfølge hos alle de andre som leverer ADSL. Dere reklamerer i grunn, akkurat på samme måte, for noe som er en selvfølge. Satt på spissen kan vi likestille det med at f.eks en butikk reklamerer med at "hos oss får du vekslepenger hvis du ikke har korrekt beløp tilgjengelig". Misforstå meg rett. Det er bra at dere yter service, men ikke forvent store gratulasjoner og blomster. Dere gjør i grunn bare det dere er pliktet til etter mitt syn. Skulle bare mangle. For meg blir det bare et irritasjonsmoment at dere driver og skriver at "med våre produkter følger service". Til slutt vil jeg si at, jeg kan selv se at denne posten kan virke negativt vinklet mot forhandlere. Jeg vil likevel ikke blandes inn i en diskusjon jeg ikke har peiling på. Se på dette innlegget mer som noen spørsmål som vil hjelpe meg å forstå deres side av saken bedre, hvis dere svarer selvsagt.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Zetec: Sitat:"Kunder som ringer til meg for å spørre om jeg kan slå en viss pris får heller ingen pris av meg.. Jeg er ikke interessert i å slå en lav pris en dude har funnet på en eller annen nettbutikk i utlandet. Den prisen han har funnet der er ikke reel med den som er i Norge. Prisene jeg opererer med i Norge er blandt de laveste du finner i landet på de produktene jeg selger. Grunnen til at jeg skrev det du qouter er: Jeg har allerede fått mange telefoner fra folk som ber meg om å slå en pris, de folkene som ber om det gjør det på produkter hvor det kan skille kanskje 50-100kr. Og jeg har ingen interesse av å selge til skrappris for at en kunde skal kjøpe hos meg. Jeg beholder heller den lave prisen jeg har her og inkluderer skikkelig service og oppfølgning i prisen. Samt montering for de som ønsker å ta turen hit. Men som sagt tidligere, denne tråden er nå så langt vekke fra utgangspunktet at det ikke er noe poeng å ta denne diskusjonen videre i denne tråden, da får heller noen starte en ny tråd med en passende topic. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 synes dette med bilstereokonkurranser har sklidd litt ut i feil retning. Synes en bilstereo konkurranse skal involvere alle som ønsker å delta, uavhengig av hvor de har fått produktene sine fra. Kjøpt i Norge eller USA, det er hvordan lyden i bilen er, ikke hvor mye det kostet eller om du ikke har garanti på forsterkeren din eller hva det skal være... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg har sett bl.a ateam fortelle her at han nektet å oppgi pris, og jeg tar meg også den friheten at jeg quoter Zetec: Sitat:"Kunder som ringer til meg for å spørre om jeg kan slå en viss pris får heller ingen pris av meg.. Dette er vel et eksempel på at jeg har utalt meg feil, beklager . Dette var i et ekstremt tilfelle der prisen ikke var fra denne planeten :) Gir tilbud til alle som spør . Har bare valgt å bruke veilpriser på nettet og gir tilbud på de varer kundene spør etter . Men når det skal sies så har vi jo gode tilbud liggende ute også . "HØ HØ HAR DU VTECK MOTOR? KUKKHUE!""HAR DU FIREHJUL SVING? KUKKHUE" "HER ER HAN SOM PRØVER Å FÅ SEG DAMER PGA FELGENE" "HADDE DU IKKE RÅD TIL BILEN?" "SKAL JEG KOMME Å DYTTE DEG" osv osv. Det var en fyr som kom kjørenes med mora si fordi han øvelse kjørte. Han ble gjort til latter for alle sammen. Han følte seg ikke spesielt stor der han var. Syntes faktisk synd på ham. Publikum står å kikker på hverandre å rister på hodet å kikker på dommeren! Å hvorfor i all verden skal jeg finne meg en annen hobby pga en dust som sitter å tror han er noe? Er dette riktig var det vel over grensen . Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 synes dette med bilstereokonkurranser har sklidd litt ut i feil retning. Synes en bilstereo konkurranse skal involvere alle som ønsker å delta, uavhengig av hvor de har fått produktene sine fra. Kjøpt i Norge eller USA, det er hvordan lyden i bilen er, ikke hvor mye det kostet eller om du ikke har garanti på forsterkeren din eller hva det skal være... Og du har fortsatt ikke skjønt at det er bilstereoimportørene i Norge som sponser disse organisasjonene slik at de kan arrangere konkurranser? Om jeg hadde vært importør av ett merke og sponset en bilstereoorganisasjon så hadde jeg neppe likt at folk i fleng importerte dette selv for å benytte det til konkurranse uten å betale noe ekstra for det. Men tror nok bare det er importørene som misliker dette tydeligvis, alle andre gir jo tydeligvis en lang beng i om det er konkurranser? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Om jeg hadde vært importør av ett merke og sponset en bilstereoorganisasjon så hadde jeg neppe likt at folk i fleng importerte dette selv for å benytte det til konkurranse uten å betale noe ekstra for det. ? Nå har ikke jeg lest denne tråden nøye, men om det er slik det er, så selvfølgelig må det være greit å kreve at hvertfall en del av anlegget er kjøpt hos en av de som arrangerer konkurransen! Jeg har bare lest gjennom litt, men det har såvidt jeg har sett ikke kommet klart frem før nå at importørene er med å sponse Acap konkurransene. Dette fikk meg til å endre syn hvertfall. Hadde jeg vært importør og sponsor sammen med endel likesinnede, så selvfølgelig hadde jeg krevet at deltakerne hadde noe i konkurransen å gjøre. Det er da ingen selvfølge at man skal få delta om man har riktig merke, om man ikke har brukt påkrevde anskaffelseskanaler. At det da gis dispensasjon er en grei buffer slik at ikke reglene oppleves som diktatoriske, og til syvende og sist, det er frivillig å delta..... Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Ja har tenkt å myke opp slik at vi kan gi dispensasjoner til en viss grad for at ikke den vanlige mann i gata skal lide . Men skal være litt mere spesifikk, har bare noen forslag ute på høring . Men jeg må understreke at firmaer som utøver trusler og skitprat ikke vil nyte godt av dispensasjonene verken med egenprodusert eller paralellimportert utstyr . Men vi får finne en måte å hjelpe deres kunder på :rolleyes: Det er riktig at vi er sponset og derfor er det viktig for meg å verne disse importøra . Beklager at jeg ikke var tydligere og fikk dette fram Øyvind . Men derfor har vi 40% regelen der deltagerne kan bruke utstyr fra importører som ikke er medlem . For at alle skal kunne være med . Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willy_ Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 100 poeng til ateam!!!! Eg synst det er trist å sjå at enkelte skummer melka etter andre som har satsa kansje alle spare penger, fritid å satt familien på side linja for å starte sitt eige firma å begynner med import av ukjente produkter her til lands... Bruker utrolig masse tid å penger på å markedsføre desse produkta. Så etter nokon år når sjappa begynner å stå på eigne bein, produktet er annerkjent i landet, å vinner kansje tester på tester... Jo da kommer det selvsakt ein litte f... å parallellimpoterer dette produktet... Selger dette kjempe billi.... Synst det er svært irriterande at man i dette landet ikkje skal kunne konkurere på lik linje å drive på samme utgangspunkt.... Så til alle PARALELLIMPORTØRER å andre humbugg bedrifter: Kva med å bruke tid å krefter på å importere eit av dei 1000 andre gode produkta som finst der ute på markedet!!! SJR hvorfor betale 8000,- for et produkt når du kan få d til nesten halve prisen? er ikke alle som har råd til å gjøre d på den måten.. og kunkuranse mellom firmaer er en fin ting.. kommer forbrukerene til gode.. de som vill betale ekstra får gjøre d, men j vill nå si at d mest logiske er å kjøpe d der d er billigst.. så lenge garanti og alt gjelder på samme måte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 For å komme med ett spørsmål da: Jeg bytter ut alt anlegget i bilen for tida, bortsett fra spilleren og den er kjøpt i Norge, men jeg har jo ikke akkurat beholdt kvitteringen i 2-3 år... blir man da nekta å være med? Har en del anlegg som er kjøpt i Sverige tidligere men det blir bytta ut fortløpende så det for jo være så sin sak, men jeg elsker spilleren min (Pioneer DEH 9300-R for de som har vært borti den) og den er så uaktuell å bytte ut. Hvordan gjør dere det med det? Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg er sikker på at hvis du tar dette opp med ledelsen i Acap/Emma så kommer det ikke til å være et problem at spilleren din er kjøpt utenlands. Er vel ikke deg som privatperson som tilfeldigvis kjøpte deg en spiller på en tur i utlandet de er ute etter å ta men de som driver parrallelimport av utstyr for å leve som en parasitt på andre firmaers markedsførings-budsjett. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg er sikker på at hvis du tar dette opp med ledelsen i Acap/Emma så kommer det ikke til å være et problem at spilleren din er kjøpt utenlands.Er vel ikke deg som privatperson som tilfeldigvis kjøpte deg en spiller på en tur i utlandet de er ute etter å ta men de som driver parrallelimport av utstyr for å leve som en parasitt på andre firmaers markedsførings-budsjett. Skjønner.. Men som sagt: Spillern ER kjøpt i Norge, bare tar ikke vare på sånt.. noe man kan angre på i ettertid :rolleyes: Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg