Eiriken Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har satt inn en b21et motor som har har bygd om til forgasser, motoren startet og gikk for noen dager siden, og nå er den helt vrien angry , starter ikke! har gått over tenningen og alt skal være ok, ble trøbbel da jeg skulle starte for og justere tenningen... Og det elektriske ble jo helt vilt, er tenning når tenningslåsen er av og plutselig så vises multimeteret at coilen bare får 6 volt notin , har prøvd og koblet rett ifra pluss på batt og til coil, men den vil ikke starte, tar liksom bare litt etter. har gått tom for ideer nå, så noen som har forslag? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Forslag: Gå over ledningsnettet ditt! Må ligge en overledning et eller annet sted, siden noe overstyrer tenninga. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 jepp, må bare klippe opp alle strømpene, har funnet mange feil nå, mange ledninger som ligger i strømpene er avisolert, (brent)?!?! Men når jeg kobler direkte strøm på coilen og kjører starteren manuelt foran i bilen, da skal jo en forgassermotor starte og gå! Har grunninnstilt tenningen og alt nå... notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 I sikkert 75% av elfeil er det jordinga som er problemet...! Da kan du få noen rare målinger og spenninger rundt omkring... Sjekk jordinga først du, er jo så fort gjort likevel.... Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Har sjekket jordingen, la opp ny jording ifra motor til karroseriet. Skal prøve og kjøre direkte strøm fra batteriet til coil og en ny ledning ifra - på coil til fordeler. da skal den starte og gå uten ledningsnettet til bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg