Gå til innhold

Nok et eksempel på at BMW ikke kler aluvinge

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Den svarte hadde vært fin om man hadde fjernet 17 cup vinger, 1stk ostehøvel fra bagasjelokk og sånn ca 10kvm med sølvfarget vinyl.hehe

sikker på at den ikke er sølvfarget med sort dekor?

er må mye at det er umulig å se

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

den verste er jo denne ...

nightmare19.jpg

og det som er mest tragisk er at etter han solgte den .. så herpa han en R34 Skyline GTR

Og nesten like ille er det at den tingen der fikk pris på gatebil et år.... hvem faen er det som dømmer? representanter fra Blindeforbundet?

Og om den sølvfarga først i tråden: Synd at han ikke bare har fjærna de peneste baklyktene, men faktisk satt på de styggeste han fant!!! Og hvis jeg ikke husker feil er det en til med de samme i tbg? Ikke at jeg skal klage, egentlig. Ingen av mine biler er vel designmessige høydepunkt. Og folk har jo som kjent forskjellig smak. Men jeg kan rett og slett ikke si annet en at den er penest original.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette 200 sx S14a lykter???

moron98.jpg

var litt donald duck look, veit ikke offer, mulig det er fordi jeg er trøtt og skal opp kl 5.. doh

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår