cax Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Nå er det bare en uke igjen, campinghyttene er bekreftet, biler er rekvirert, det er duket, rett og slett. Mange som skal? Hvis Petter skal åke ut har han å gjøre det første dagen, så han kan være med å drikke med oss på kveldene... Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Jeg drar torsdag morgen og blir til søndag... gleder seg. meg og 5 kompiser... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 jeg drar på torsdags kveld, blir gøy det og sitte i hagfors på servis der.. hadde vært gøy og sett litt og kansje:D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 HVOR i sverige? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Uddeholm Swedish Rally er en svenskenes store folkefest. Jeg var der i fjor på sponset tur med Subaru Norge med Pernilla Walfridson som guide. (Dama til petter Solberg). Arrangørene estimerte ca 500.000 tilskuere i løpet av de 3-4 dagene Rallyet pågår. Ca 1/4-del av disse ble anslått å være Nordmenn. :) Det minnet til tider om OL på Lillehammer og er et knallbra arrangement. Bare parkeringsplassene for tilskuerne er i seg selv verdt en egen omvisning, for så mye grombiler samlet på et sted finner du sjelden :) Det råeste er allikevel når WRC-bilene suser forbi med turbosus, antilagsystem, smell, hvin og skrikene pigger som river isen i filler når de passerer :D Det blir ingen tur på meg i år, men det anbefales på det sterkeste, alle som har muligheten bør dra. Det er ikke langt over grensen, og i år kommer alle Svenskene også til å heie på Petter Solberg. De har ingen egne førere i WRC og har trykket Spydeberggutten til sitt bryst ;) God tur :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 frister å dra dit, men har egentlig ikke snæring på hvor det er... rundt karlstad et sted? varmer hvertfall opp med rally snøfreser'n i mårra :D fler som skal dit ell? Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 jeg skal på snøfresarn i morgen, skal kjøre servis da og Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 bor 1 km unna SS3 eller.no Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by CrZy_T bor 1 km unna SS3 eller.no haha, håper det var ss2 du mente, hvis du ikke bor lengst inni ulvådalen da ;) :D var mye bra impreza i leiret i helga da, og en fet rød evo 6 :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 jepp, var 2'ern. Gadd ikke å stikke dit, snødde så fælt. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by CrZy_T jepp, var 2'ern. Gadd ikke å stikke dit, snødde så fælt. var mye bra fulle folk ute i skogene.. oppe i rølsåsen var det en som hadde sitti fra forrige snøfreser'n tror jeg. Når alle gruppe A bilene hadde rast forbi reiste han seg opp og lurte på om det ikke snart skulle komme no rally-biler forbi... :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 hehe, sier jo litt om folka derfra :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg