SiLvEr_19 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hei! Er ikke noen her som har ett par bremscalpilere (bak, begge sidene) til Mx-6 liggende??? :) Må ha nye og de var ca 2000,- ny pr. stk!!! :( Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Jeg har byttet min venstre bak. Kjøpte hos Mekonomen(.no) 1745,- pluss "pant" som jeg fikk igjen når jeg leverte de gamle. Sjekk siten og legg inn reg. nummeret så får du opp deler og priser. Alternativt ring hoggere som har 92-97 626 med skiver bak. Ring også Ford og hør hva de skal ha for bakcalipere for Ford Probe fra samme periode. Samme drivverk. Ford deler er noen ganger billigere enn org. Mazda deler. Rart i og med at det egentlig er Mazda deler men,.... Skal du bygge om eller henger håndbrekket? Clumsy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hei! Ja takk for svar. Skal sjekke ut den sia der. Nei jeg skulle sjifte klossene bak, men fikk ikke sylinderen helt inn. Satt bom fast til slutt. Bilen er jo gått på saltaveier i tyskland ikke rart det ikke funker :) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Alternativ: http://www.blocket.se Ford Probe delebil tilsalgs: http://www.blocket.se/view/4469037.htm?caller=vll_s&l=0&c=1&city=0 20.000 sv.kr :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 900 spesidalar på mx6.com hadde rigga disse :titties: -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Damn Ja der kan faen ikke være billig??? Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Damn Ja der kan faen ikke være billig??? ikke så gæli heller. $900,- blir vel ca. 5600,- for dette settet bak. Så er det jo frakt og ev. toll om en ikke greier å snike seg under den. Ikke at jeg har erfaring med det altså :rolleyes: -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Skal ta en kveld og demontere calipene og plukke dem helt ifra hverandre og gjøre rent, pusse, smøre og så sette dem sammen igjen. Tror det blr billigst :) hehe.... Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg