Gå til innhold

noen med solfilm erfaring her?

Ranger emnet


AudiDefender

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

proff soting!

har DÅRLIG erfaring med selvsoting.. :rolleyes:

men det er meg da.

 

Fått igjen bilen el?

skoa å?

 

skoa er i boks, og bilen får jeg igjen i dag/morra..:D litt usikker på om jeg skal sote selv eller få en proff til å gjøre det.. jeg og en kompis sota den forrige grom-golfen, og da tok vi ut alle vinduene og brukte 3M-film.. det ble faktisk bra! men selvsagt blir det best hvis du får en proff til å gjøre det.. noen som vet om noen bra i nærheten av Jessheim?

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var det som var galt a?

Gikk vel inn i nødprogram el no tenker jeg..

 

Årsavgiften tror jeg er på tur nedover og, hvis den har blitt posta..

 

 

Kjøpte 4% film å satt på bak på accorden jeg hadde, det ble bare så latterlig dumt.. hehe

Skal ha på noe selv på rutene foran på 3rn, men det må jeg få noen til å hjelpe meg med ass.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var det som var galt a?

Gikk vel inn i nødprogram el no tenker jeg..

 

Årsavgiften tror jeg er på tur nedover og, hvis den har blitt posta..

 

 

Kjøpte 4% film å satt på bak på accorden jeg hadde, det ble bare så latterlig dumt.. hehe

Skal ha på noe selv på rutene foran på 3rn, men det må jeg få noen til å hjelpe meg med ass.

 

hele eksosanlegget var løst.. så nå er det sveiset, og neste uke skal jeg fikse nytt!:D pluss at braketten til dynamoen var ødelagt, så bilen ladet ikke ordentlig ettersom man ikke fikk strammet den skikkelig..

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hele var løst?!?

svarte faen da.. da veit jeg at jeg ikke skal bruke han som sveisa det mer..

Kjøp simons! :D akkurat bestillt det til 3rn sjøl!

lei av å være traktor!

 

mye lada den da?

godt mulig de jævlene som har tatt fronten har hatt det litt mer gøy oppi der..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skoa er i boks, og bilen får jeg igjen i dag/morra..:D litt usikker på om jeg skal sote selv eller få en proff til å gjøre det.. jeg og en kompis sota den forrige grom-golfen, og da tok vi ut alle vinduene og brukte 3M-film.. det ble faktisk bra! men selvsagt blir det best hvis du får en proff til å gjøre det.. noen som vet om noen bra i nærheten av Jessheim?

 

m3-film? åssen er den da? brukt den cd-cardic jeg.... får kjøpt den m3 hen da'?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tonet rutene selv.. ble ikke så værst synes jeg da. Tok ut alle rutene og vasket de så grundig som jeg alldri har gjort før og la på filmen. Tingen er tålmodigheeet for å få det bra. Ser vel det ikke så bra på bildet her men.. Husk at så mye som et hårstrå mellom filmen og ruta ødelegger allt hvis det skal se bra ut.

 

f68be8de.jpg

3ee86e33.jpg

 

har brukt 35% fra torshow.. pluss at jeg har sotet maange ruter før disse. Er vel ganske dyrt å få det sotet proft, er det ikke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dyrt å få proffsoting ja, blir jo mye billigere å kjøpe noen ruller for å prøve og feile.

 

Stephan: såg bra ut den sotinga di, har du sota bakruta og? Er helvete å få til krumma ruter synes iallefall jeg.

 

Har prøvd å sote bakruta gang på gang på gang.. men får det ikke pent.. så det blir nok "proffsoting" av kun bakruta etter hvert ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår