quack Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Noen som kan forklare meg hva torq steering er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 er noe jeg hadde på ibizaen min. Du merker at bilen drar mot sidene (forhjulstrekk) når du gasser. Forhjulene blir litt rastløse, på en måte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Januar 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Hm. Er det vanskelig å fikse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by tbn//nemesis Hm. Er det vanskelig å fikse det? Du får ikke fikset det, det er en "fysisk regel" så vidt jeg vet. Smalere dekk skal hjelpe har jeg hørt, men det eliminerer nok ikke problemet. Jeg hadde 215/40 dekk og ca 180-190HK, og jeg synes ikke det var noe problem, annet enn på veier som hadde dype hjulspor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Januar 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Okay. Da kan jeg sove godt i natt likevel :) Takk skal du ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg