Gå til innhold

Hjelp, noen som kan skaffe meg en slik, eller kanskje 2?

El_diablo

Anbefalte innlegg

Har dessverre brukt de jeg hadde på delebilen, men slike er jeg sikker på at du finner på hoggeren til en rimelig penge. Kanskje passer de fra andre modeller også? Lette å plukke av - kun festet med ei stjerneskrue.

Tror de er forskjellig høyre/venstre side for å passe i falsen. Lykke til!

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre brukt de jeg hadde på delebilen, men slike er jeg sikker på at du finner på hoggeren til en rimelig penge. Kanskje passer de fra andre modeller også? Lette å plukke av - kun festet med ei stjerneskrue.

Tror de er forskjellig høyre/venstre side for å passe i falsen. Lykke til!

Problemet er at det ikke er noen høggere som har inne biler med slike i øyeblikket. Har sjekket litt rundt alt. Typisk det når du leter etter noe. :rolleyes:

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Kan atageligvis skaffe deg om du er intr. Var innom den lokale høggern og henta et komplett sett til min egen i dag( den mangla den også gitt ).. Det står en 2-3 sedaner til her som har de komplett...

Si i fra a, så kan jeg sikkert stikke oppom en tur eller noe !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Kan atageligvis skaffe deg om du er intr. Var innom den lokale høggern og henta et komplett sett til min egen i dag( den mangla den også gitt ).. Det står en 2-3 sedaner til her som har de komplett...

Si i fra a, så kan jeg sikkert stikke oppom en tur eller noe !

Hva skal du ha for det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, la oss si 100kr+porto eller noe ?

Høres det ok ut ? Så skaffer jeg deg 4stk..

Greit det, så kan jeg ha noen i reserve. Blir vel 20 kr i porto når du sender det som brev, så la oss si 120 da? Skaffer du tingene og gir meg en lyd når du har dem, så setter jeg inn cash på kontoen din. Så kan du sende til meg? Høres det ok ut?

Hvordan får du dem av egentlig? Den ene jeg tok av var det lille metalklipset rustet i stykker, så den knakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, høres greit ut det.. sender deg en Pm jeg når jeg har dem her..

Hmm, brukte bare en vanlig flat skrutrekker når jeg tok av dem forrige, funker som bare det... Men det går ikke alltid like bra med de festene i tak racket, men de setter seg alltids på plass (Gjorde det hos meg værtfall )

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, høres greit ut det.. sender deg en Pm jeg når jeg har dem her..

Hmm, brukte bare en vanlig flat skrutrekker når jeg tok av dem forrige, funker som bare det... Men det går ikke alltid like bra med de festene i tak racket, men de setter seg alltids på plass (Gjorde det hos meg værtfall )

Oki, da har vi en deal... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider