Gå til innhold

fekk tilbud på felger med dekk

Antyoui

Anbefalte innlegg

Er vel ikke et dårlig tilbud det. Er dekka bra så er det fint. Jeg mener vel det at alle 17" felger du får med BRA dekk til under 10 000 er bra pris..

Men jeg ville prøvd å ta en telefon til Sharif og høre med han om han har de felgene, og kan gi deg en bedre pris. Hører at han har begynt å ta telefonen nå ;)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han sharif duden, sender han over hele landet? eller må man komme å hente dem?

Er vel ikke et dårlig tilbud det. Er dekka bra så er det fint. Jeg mener vel det at alle 17" felger du får med BRA dekk til under 10 000 er bra pris..

Men jeg ville prøvd å ta en telefon til Sharif og høre med han om han har de felgene, og kan gi deg en bedre pris. Hører at han har begynt å ta telefonen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekka som er i det tilbudet er Sonar ns1 dekk,,,noen som vet om det er bra greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som det står på sharif`s dekksenter sine sider:

Levering

Leveranse (dette gjelder kun for postordre og ikke butikken)

Vi sender våre varer med DHL. Pga stor pågang så har vi kun mandager som sendingsdager. For at du som kunde skal få dine varer levert så raskt som mulig, så må du oppgi en firma adresse. Enten en adresse på jobben, firma til beskjente eller familie. Dette for å unngå at varene blir sendt tilbake til DHL dersom du ikke er hjemme. Vi ber alle om å gjøre dette. Hvis du ikke har mulighet til å oppgi en firma adresse, kan varen bli sendt til nærmeste DHL terminal der du bor. Vi tar 250 Kr i frakt for 4 dekk og 500 kr for et felgsett uansett hvor i landet.

Du som kunde er pliktig til å se om at du har fått varen som er bestilt og at den er skadefri før du mottar den av leverandør

Reklamasjoner vedrørende manko og mangler ved levering må rapporteres innen 8 dager etter varens mottagelse. Mottagelsen av våre produkter er en bekreftelse på ovennevnte betingelser

så de sender dekk og felger...! :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte j skulle stikke innom sharif en dag, å høre på noen felger til primera`n snart også... kan jo ikke kjøre rundt med 14" stålfelger og "fancy" hjulkapsler hele året...! :D

men skal se etter noen 16" eller 17" felger, noe lignende de på bilde...

076.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider