Gå til innhold

fekk tilbud på felger med dekk

Antyoui

Anbefalte innlegg

^Vello:

jeg prata med sharif`s dekksenter akkurat nå, og de skulle ha 6995,- for 17" felger som på bildet, med TOYO PROXES T1-R dekk (valgfritt om det skulle være 205/40/17 eller 215/40/17)

det var det billigste han kunne selge de felgene med dekk for... syns det var rimelig pris for de jeg :titties:

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit hvor jeg skal bestille felger neste gang i hvertfall :=) Men noen av kompisene mine har blandet erfaring med Sharif. Ene fikk feil størrelse på felgene, men det ordnet seg ved at han fikk de til innkjøpspris. En annen fikk påmontertdekk der lufttrykket var 4 ganger så høyt i det ene dekket som de tre andre. Det er ikke noe big deal det men om han ikke hadde sjekket hadde vel dekket blitt unormalt fort slitt.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit hvor jeg skal bestille felger neste gang i hvertfall :=) Men noen av kompisene mine har blandet erfaring med Sharif. Ene fikk feil størrelse på felgene, men det ordnet seg ved at han fikk de til innkjøpspris. En annen fikk påmontertdekk der lufttrykket var 4 ganger så høyt i det ene dekket som de tre andre. Det er ikke noe big deal det men om han ikke hadde sjekket hadde vel dekket blitt unormalt fort slitt.

av prinsipp kjøper eg ikkje felgane min av noken som heiter sharif :rolleyes: ,,,neida,,,just kidding,,men eg og har hørt negativ omtale av sharif..

Men noen som veit hva han skulle hatt for advanti felgane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn, så har jeg hørt VELDIG mye positivt om sharif i forhold til negativt, men så må dere tenke på at sharif`s dekksenter er ett av norges største dekk/felg baroner i norge, og han har jo MANGE kunder... så att noen har hørt litt negativt om Sharif`s dekksenter, skal man ikke ta så veldig "negativt" inn på seg sånn sett... tenk da på en liten felg/dekk bedrift som har ett litt "negativt" rykte på seg, og som ikke leverer 1000 ganger så mye som sharif....! bare ett like eksempel...!

men de jeg kjenner og som jeg vet har handlet hos sharif, har kun positive erfaringer både når det gjelder pris, leveranse og service...! men kommer man inn dit midt i rushet, så kan man egentlig begynne å lure hva de egentlig driver med nedpå der, for da kan det til tider være håpløst å få kontakt med noen der....

men jeg er ikke i tvil, jeg kommer til å kjøpe felger og dekk hos sharif`s dekksenter...! thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Vello:

jeg prata med sharif`s dekksenter akkurat nå, og de skulle ha 6995,- for 17" felger som på bildet, med TOYO PROXES T1-R dekk (valgfritt om det skulle være 205/40/17 eller 215/40/17)

det var det billigste han kunne selge de felgene med dekk for... syns det var rimelig pris for de jeg :titties:

har også di felgene til den prisene..men dette er absolutt ikke advanti foggi felger,dette er felger i sotcrome fra martins.

men skal du bare ha billigst mulig er jo 5eikede billigfelgene våre et alternativ da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911ruf: Har ikke sett meg ut noen spesielle felger, men til ca. hvilken pris kan du skaffe meg et sett 9.5x20" felger med 295/40-20 dekk til? Ev. 9.5x22" med 305/35-22 dekk? (Laste)Bilen er en Ford SVT F-150 Ligtning 03. 5 bolts

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911ruf: Har ikke sett meg ut noen spesielle felger, men til ca. hvilken pris kan du skaffe meg et sett 9.5x20" felger med 295/40-20 dekk til? Ev. 9.5x22" med 305/35-22 dekk? (Laste)Bilen er en Ford SVT F-150 Ligtning 03. 5 bolts

hey..vet ikke type utseende du er ute etter..men skaffer div cromefelger i 8,5*20 med 295-40-20 goodyear til 23500,-fritt levert

88 nissan silvia 1.8 t

86 opel gsi møkkabil

83 bmw 525

x88 ford sierra vinterbil

x89 subaru justy x2

=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Vello:

han skal ha 500 for felgene + 250 kr for dekkene, så det kommer ett tilegg på 750 kr fot å få sendt dem med DHL, så det er jo ikke så ille syns nå j...

911ruf:

vet at dere også har samme felgene mm for rundt den samme prisen, har vært inne å sett på sidene deres... men jeg mente ikke at de felgene jeg hadde fått for den prisen hos sharif var advanti foggi felger, tvert imot... jeg er på jakt etter noen rimeligere felger, 5 eika, og da blir det nok handel hos sharif, ettersom at det er ca 1 times kjøring fra der jeg bor...

men ellers så hadde dere veldig rimelige priser på dekk og felger syns j...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Vello:

han skal ha 500 for felgene + 250 kr for dekkene, så det kommer ett tilegg på 750 kr fot å få sendt dem med DHL, så det er jo ikke så ille syns nå j...

911ruf:

vet at dere også har samme felgene mm for rundt den samme prisen, har vært inne å sett på sidene deres... men jeg mente ikke at de felgene jeg hadde fått for den prisen hos sharif var advanti foggi felger, tvert imot... jeg er på jakt etter noen rimeligere felger, 5 eika, og da blir det nok handel hos sharif, ettersom at det er ca 1 times kjøring fra der jeg bor...

men ellers så hadde dere veldig rimelige priser på dekk og felger syns j...! ;)

da var det jeg som misforsto;)men bor du nerme tommy,kan det jo være like greit å handle der...er jo samme prisene så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider