Gå til innhold

engelske led baklykter..

Ranger emnet

G_Yog

Anbefalte innlegg

Jeg har et sett hvite led lykter type 2000.. På venstrelykta er det et felt som er mye rødere en på høyrelykta.. Er det slik at Dette er omvendt på de engelske lykta??? Og isåfall kan man kjøpe de engelske lyktene hos en vag forhandler??

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...det lurer egentlig jeg litt på også....men jeg har fått en reklamedude til å lage sølvstriper for meg...som er like breie som stripene i glasset på lykta...dette demper litt for det voldsome røde feltet.....men det er irriterende ja....si ifra hvis du skal bestille pga kanskje flere? Og er det Hella du har?

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sett hvite led lykter type 2000.. På venstrelykta er det et felt som er mye rødere en på høyrelykta.. Er det slik at Dette er omvendt på de engelske lykta??? Og isåfall kan man kjøpe de engelske lyktene hos en vag forhandler??

De hvite lampene er noe aftermarket-greier, så da spørs det om de tyske produsentene i det hele tatt har giddi å ta seg bryet med å lage tåpebaklys på høyresida og ryggelys på venstre. Hvis det er å få tak i er det bare å kjøpe og montere. Men du kan regne med at du i så fall må kjøpe et helt sett, ettersom uoriginale baklys i alle tenkelige farger stort sett selges parvis.

På originalbaklys (til Polo 6NF) er høyrebaklyset helt rødt (ikke ryggelys).

Dette er en gammel, god tysk mod: Å bruke engelsk høyre baklys på Polo 2 (så man ikke har ryggelys). Gjorde det samme på Caddy 9KVF'en min i sin tid.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde av en engelsk.. på denne er jo begge hvite.. kan jo være at han har en engelsk og en tysk..

silberleds1.jpg

silberleds2.jpg

Polodude:

Hara laga stripe, husker du skrev om det engang.. ble jo bedre.. men det har seg sånn at ei jeg kjenner har en knust venstrelykt.. så tenkte å ordne en deal..

Böhser Onkäl

Denne som var din?

caddy.jpg

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. det skal være omvendt på engelske lyktene...

jeg hørte på møller angående motsatt lykt til min polo, og dem hadde det på listene sine... men var ikke sikre om de kunne skaffe det..

1000kroner for ene løkta, til den ene siden jeg trengte...

dette var til 2f, sikkert ca det samme til nyere

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne jeg engang hadde lyst på som nr 2 bil det......vel...er han i VACN og i Horten burde jeg få dratt han med i Vestfold lokallag da.....men er den solg så...har du reg nr og klarer å spore han som har den nå kan det jo hende vi får den med på treff igjen............

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider