Roberto Skrevet Januar 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Ikke de 3 eikers felgene vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Sånne felger: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=6570 Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Originally posted by Torky Er forresten 99.9% sikker på at jeg så en rød Starion her i Narvik i dag. Den var noe nedsnødd, men den ligna skummelt på bilen din, hadde tom. samme felger. Mener det var et kvinnfolk som kjørte. Den går her i byen. Sett den flere gang. E en mann som eie den. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Det er de forferdelige originalfelgene. Har satt vinterdekk på dem, og har de "Viper wannabe" sommer-felger (du har vel sett dem?).. Liker dem jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Originalfelgene er ikke spesielt pene nei. Har sikkert sett de andre felgene på et bilde, men kan ikke huske hvordan de så ut. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Hvilket moment skal egentlig boltene til Alu felger dras til med?? Endelig fått surra meg til å kjøpe sånn moment sak, trenger bare noe å bruke den på :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 robert..hehe..den dagen du bli he-man er den dagen jeg blir president i USA!! haha grit du gikk på boksing men... men må si meg enig.. var litt kult å se på at den bare..knuste..hehe :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Torky: Den Starionen har vært i byen lenge, den står i Snorres gt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by RikkyRally Torky: Den Starionen har vært i byen lenge, den står i Snorres gt. Pussig at jeg ikke har lagt merke til den tidligere, Snorres gt. er jo i den delen av byen der jeg er sånn passe kjent. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by Silverboy Hvilket moment skal egentlig boltene til Alu felger dras til med?? Endelig fått surra meg til å kjøpe sånn moment sak, trenger bare noe å bruke den på :) Prøv deg fram! :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg