Gå til innhold

Golf 1

Ranger emnet

lunas

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

min rykka og gikk dårlig på tomgang før den også. men da skiftet jeg tennplugger, stift, kondensator, fordelerlokk og rotor, bytta etterhvert pluggledningene også, da hadde jeg ikke det problemet lenger, det kan ligge der.

Forresten, den vannpumpa, passa den fra 1.6/1.6gti? Noen tips til å få den av?

skal bytte på min snart....:)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du oppdatere før tråden din forsvinner!

Oppdatere ja...hmmm... Nå har ikke jeg gjordt mye med bilen i det siste p.a.g så ufattelig mye å gjøre på skolen. Men holder nå på å pusler litt med litt shining av registerdeksel... Vet ikke helt hvordan det skal bli enda da....hmm

DSCN9662Medium.jpg

DSCN9683Medium.jpg

min rykka og gikk dårlig på tomgang før den også. men da skiftet jeg tennplugger, stift, kondensator, fordelerlokk og rotor, bytta etterhvert pluggledningene også, da hadde jeg ikke det problemet lenger, det kan ligge der. Forresten, den vannpumpa, passa den fra 1.6/1.6gti? Noen tips til å få den av? skal bytte på min snart....

Når det gjelder rykkinga var en kamerat av meg innom i dag å så litt på det der å han mener at den suger falskluft i innsuget. Noe jeg forsåvidt hadde konstatert fra før. Så jeg regner med å få fixet dette ganske snart. Så regner jeg også med å få skiltene mine før de blir makkuler i juni:D. Vannpumpa var egentlig en grei sak var bare jeg som var litt dum :rolleyes:. Er bare å skru ut de fire boltene + en liten gjennomgående som går gjennom pumpa og registerdekselet. Det som var problemet mitt var at den hang no j...... bak ved registerdekselet, men jeg røska den ut med litt makt. Når jeg satt den nye inn igjen satte jeg ikke på remhjulet før den var på plass å da gikk det mye lettere! Å ja pumpa fra de andre modellene uten disse 1,1 eller 1,3 eller nå hva de heter. Eneste forskjellen var et av rørene på den som hadde blitt litt tjukkere, men det gikk fint med litt fett og litt utviding sv slangen. Å det ble så tett og fint til slutt!

Bjorn Lunas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Skal igang å bytte innsugspakningen til uka. Er det noen som vet hvilken pakning som er riktig? Jeg var å kjøpte en på mekonomen som ser slik ut:

Manifoilpakning.jpg

Men så var det en med "album" som sa at den ikke så sånn ut men han sendte med et bilde av denne:

manifoilpakning.jpg

Når jeg ser ute i bilen ser det ikke ut som om det skal være en sånn stuss opp. Men mulig jeg har galt. Har albumet riktig eller? Er det noen som vet?

Bjorn Lunas

Lenke til kommentar
Del på andre sider