Wrooooom Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by Team2Fast Det er fult mulig å fylle flasken selv, hvis du kjøper gass direkte fra en gass leverandør får du det for ca 80 kr pr kg. Kan variere litt fra sted til sted. Varer nok litt lenger en det du sier der lol:D Hvor mye lenger da? Husk at effekten reduseres drastisk når det er rundt 20% igjen på flaska. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team2Fast Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 20% igjen???? bullshit så lenge trykket er riktig og flaske vinkel og retning er riktig er effekten nesten lik til den er tom:) Siter you dont go fast without gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrooooom Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by Team2Fast 20% igjen???? bullshit så lenge trykket er riktig og flaske vinkel og retning er riktig er effekten nesten lik til den er tom:) Sitat fra Sverre Kahrs Racing: "Når flasken nærmer seg tom (når det er mindre enn 20% igjen av innholdet) vil man normalt få en synkende effekt av lystgassen." :aug: Du kan eventuelt lese det selv på: http://www.sverrekahrsracing.no/lystgass/sp_svar/sp_svar.htmlbatman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrooooom Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by le0n Har altså fått i oppdrag av en kompis og sjekke litt om turbokit til Seat.. Bilen er en Seat Ibiza 1.4 Stella 2001 modell, med 60 hk (el 58 ?!) -Hvilket kit passer til denne? -Hvilken pris er det for og få tak i et sånt? -Er det enkelt og montere selv? -Hvor mye vil den forbedre ytelsen? -Hvor kan dette kjøpes? Svar vist dere har peil bare, ellers blir jeg forvirra :D Håper noen kan hjelpe! sombrero Her er en som har satt turbo i en VW Polo 1.4 og oppnådd 160 hk: http://www.powerpage.dk/vw/vw.htm#VW polo 1.4 turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by Wrooooom Her er en som har satt turbo i en VW Polo 1.4 og oppnådd 160 hk Dette er basert på en helt annen motor. 74kw 16v utgaven. Den har 100hk originalt. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by Wrooooom sombrero Her er en som har satt turbo i en VW Polo 1.4 og oppnådd 160 hk: http://www.powerpage.dk/vw/vw.htm#VW polo 1.4 turbo Ja, men det er ikke en 8v 60 hk, men en 16v 100 hk (AFH motor). Den er utrolig lett å trimme Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by Wrooooom sombrero Her er en som har satt turbo i en VW Polo 1.4 og oppnådd 160 hk: http://www.powerpage.dk/vw/vw.htm#VW polo 1.4 turbo MEd rotrex oppnår du mer.... :D :D og AFH ruler.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.