Hawkon Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 CA16DE = 120hk CA18DE = 130hk CA18ET = 136hk CA18DET = 169hk CA18DE er enklest for deg å montere, men CA18ET er billigere og enklere å skaffe, og enklere å montere enn CA18DET. finnes mye trimming til CA18ET også da.. vi må ikke glemme at s12 kom med disse, og det er svært mange entusiaster over sjøen (både i england og usa). se f.eks club-s12.org. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 UPDATE!! en bekjent av en bekjent skulle visst selle motoren me drivverk å div. i sin 200sx , har ikke ringt enda men skal forhøre meg om prisen å sånn, fikk vite d nå nettopp så...så muli jeg da har tre valg: ca18det i bilen, ca16de med turbo, eller bygge ca18de av ca18det....time vill sjåvv! ingenting er bestemt enda--- Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedert Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 har en fin manual for å convertere en ca18det i en n13. bare å hyle hvis noen skal ha, har vært på samme tanken selv Siter 87 Nissan Sunny 1,6GTi 16V 85 Nissan cherry GTT(delebil) 82 VW passat 1.6 GL (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 hmmm.....bokformat eller ligger den på nette?? men faen, d var dessa jævvla penga da doh Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Ha leset om det du ska jør me bilen din,eg har ein sunny gti me srt20 motor,same så står i gtr''en,masse mekking me girkasse å ledningsnett så skjekk skikkeligt ud før du begynne på någe du gjenra aldri får te,han som bygde min sa at ann aldri ville jort det ein gang te,måtte dreia någe te girkassen å javligt me oll for å få den te å passa.bare seie det så du isje går på ein smell men får du det te så blir det vilt beliv me.lykke te :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Mosk har sikkert N14. N13 CA18DET konvertering har vært gjort mye. Finn folk som har peiling/gjort det før, så ordner det seg nok. sombrero Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 tipper jeg satser heller på å borre opp blokka til 1.8 å porte topp å innsug å slikt....bør vel heller satse på litt moderat effektøknig så d går an å få den godkjent å....en 10-20 ekstra hester hadde ver fint... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 jepp det stemme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 går rimeli bra vil jeg tru sombrero Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg