Gå til innhold

1700 members

Ranger emnet

Cozzie

Anbefalte innlegg

Originally posted by RaCk

mangen er passive også da. =) Må tenke på det. Dem leser og tar til seg informasjon.

Ja, jeg veeeeet..

Men og få framm poenget med at det er mangen som ikke bruker kontoen sin her på forumet er ikke lett gitt :(

Rack: Sikter ikke til deg asså, men diskuterte dette i en annen tråd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Ja, jeg veeeeet..

Men og få framm poenget med at det er mangen som ikke bruker kontoen sin her på forumet er ikke lett gitt :(

....og finne folk som kan og vil bruke tiden sin på å "etterforske" brukere som ikke poster og samtidig se hensikten i at man skal bruke ressurser på å renske ut inaktive brukere er heller ikke lett å skjønne eller ? ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

....og finne folk som kan og vil bruke tiden sin på å "etterforske" brukere som ikke poster og samtidig se hensikten i at man skal bruke ressurser på å renske ut inaktive brukere er heller ikke lett å skjønne eller ? ;)

Jeg tar gjerne på meg oppgaven!! jeg veit om MANGE brukere her på forumet som ikke bruke sine kontoer, og hvis det er SÅ ille at kontoen blir sletta er det vel bare å lage en ny en? har dem ingen poster er det vel heller ikke noe stress for dem å regge seg en gang til, dem taper jo ikke noe på det, (med tanke på at det for _ganske_ mange her inne er antall som teller.)

så hvis admin gutta vil så skal jeg med glede bruke noen timer på å slette brulkere som ikke har brukt kontoene sine på en lang stund og heller ikke har noen poster!!

håper dere vil detta..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Statistikker sier bare jeg, STATESTIKKER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider