Gå til innhold

Rekord spindler, hvilke skiver passer på?

Ranger emnet

daggis

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at rekorden visstnok har like spindler som bobla.

Tenkte derfor å sjekke om jeg kanskje kunne fått mekket en billig bremse oppgradering med opel deler.

Kunne jo ha satt på skiver fra rekord 2.2i, men de er jo ikke akkurat store.

Er det noen andre opel skiver som passer på rekord spindlene? Som er større og ventilerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at rekorden visstnok har like spindler som bobla.

Tenkte derfor å sjekke om jeg kanskje kunne fått mekket en billig bremse oppgradering med opel deler.

Kunne jo ha satt på skiver fra rekord 2.2i, men de er jo ikke akkurat store.

Er det noen andre opel skiver som passer på rekord spindlene? Som er større og ventilerte?

rekord 2.2i bremsene er godkjent for 150hk da

Saken er biff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit nok det, men synes ikke helt det er noe vits, har jo 280mm uventilerte nå, så å gå ned i størrelse gidder jeg ikke, trass i at de er ventilerte..

Leste at man kunne bruke commodore bremser hvis man fikk laget et custom hjullager, det bør det jo ikke være så vanskelig å få tak i..

Commodore hubene går omega v6 skivene på, så da får jeg 296mm skiver, så jeg tror nok jeg går den veien..

Er commodore bremsene like bremsene på noen andre opeler?

Senator eller monza kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit nok det, men synes ikke helt det er noe vits, har jo 280mm uventilerte nå, så å gå ned i størrelse gidder jeg ikke, trass i at de er ventilerte..

Leste at man kunne bruke commodore bremser hvis man fikk laget et custom hjullager, det bør det jo ikke være så vanskelig å få tak i..

Commodore hubene går omega v6 skivene på, så da får jeg 296mm skiver, så jeg tror nok jeg går den veien..

Er commodore bremsene like bremsene på noen andre opeler?

Senator eller monza kanskje?

omega skiver går nok like bra på rekord hub/nav som på commo nav.

om du tenkte lettvint fordi både commo og omega har 5 bolt,

så må jeg skuffe deg.

commo og senator a har 5x120 og omega og senator b har 5x110.

du skriver ikke hvilke rekord spindler du snakker om her?

regner med at det er snakk om rekord e,

ettersom du også snakker om senator...

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider