Gå til innhold

Sprek bil med dieselmotor

Ranger emnet

Wrooooom

Anbefalte innlegg

Originally posted by Orb.Net

Nå kommer 330cd med 204Hk også, prismessig ligger den litt høyt uansett. Har lyst på en Seat Leon 150 TopSport TDI, denne har bare forhhjulstrekk og burde vel klare å dra skinnet av pølsa.

Prøvekjørte Ibiza 130 TDI nylig, gikk bra, men det er mye mere å hente med litt "tuning". Skuffet over interiøret, rett og slett for billig.

Oxo "hælvete" å bygge anlegg i de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde en 130 TDI Passat(02), Orb.Net vet at den gikk bra. VI var i Tyskland sammen.

Bilen bled tunet hos Trygve karlsen. Han kan jeg anbefale for de som ønsker og hente litt x-tra ut av diselen sin.

Hadde ingen problem med å dra turtelleren ut og nåla på speeed lå da på 260 :)

Største problemet med den bilen er at selv med manuelt gear så har den en moment føler som kobler ut Turboen om motoren vrir seg for mye for lenge. Bilen hadde ca 420 Nm så den gikk bra :)

Derfor ville jeg nok heller kjøpt Golf IV som ikke har denne dupedingsen.

Aller helst ville jeg hatt den motoren i en RWD :) 4WD er for pyser og FWD er bare tull :)

"Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wang911

Hadde en 130 TDI Passat(02), Orb.Net vet at den gikk bra. VI var i Tyskland sammen.

Bilen bled tunet hos Trygve karlsen. Han kan jeg anbefale for de som ønsker og hente litt x-tra ut av diselen sin.

Hadde ingen problem med å dra turtelleren ut og nåla på speeed lå da på 260 :)

Største problemet med den bilen er at selv med manuelt gear så har den en moment føler som kobler ut Turboen om motoren vrir seg for mye for lenge. Bilen hadde ca 420 Nm så den gikk bra :)

Derfor ville jeg nok heller kjøpt Golf IV som ikke har denne dupedingsen.

Aller helst ville jeg hatt den motoren i en RWD :) 4WD er for pyser og FWD er bare tull :)

Det er noe du sier helt til du må kjøpe en MPV ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider