Gå til innhold

honda prelude/civic eller en nissan 200sx???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Spørs jo HELT hva du er ute etter når det gjelder bil da.

Er jo ganske forskjellige biler alle tre dette her.

200sx har turbo og RWD og koster vel litt mer både i innkjøp, forsikring og bensin osv.

Hva slags civic tenkte du på da?

Har selv civic. Ikke stor motor men veldig billig både i drift, innkjøp og forsikring.

Spørs helt hvor mye penger du har tenkt å bruke og hva du ser etter når du er ute etter bil. :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har lyst på folks meninger om hva folk synes er best av nissan 200sx eller honda prelude eller en civic....

Driver og vurderer bil kjøp. Vil ha en bil jeg kan style...

Hva som er best med de forskellige??

så hvis noen har lyst å kommentere så hadde vært hyggelig :) helpme

hilsen meg

Hvorfor spør du om dette på hobbyforumet hvis det ikke er modellbiler du er ute etter..? Tror du vil få mer respons på Off Topic f.eks...

Just my 2 cent

BTW, tror valget hadde blitt en 200sx...

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har lyst på folks meninger om hva folk synes er best av nissan 200sx eller honda prelude eller en civic....

Driver og vurderer bil kjøp. Vil ha en bil jeg kan style...

Hva som er best med de forskellige??

så hvis noen har lyst å kommentere så hadde vært hyggelig :) helpme

hilsen meg

Hvis du bare har tenkt å style bilen, så bør du definitivt gå for Civic. Er vel få biler som det finnes så sinnsvakt mye styling til som den. Hvertfall fra 1992 og oppover. Dessuten er det en billig bil.

En 200sx passer bedre for de som vil koste på motor i stedet for styling. Med 2 liter og turbo skal det ikke mange kronene til før man får en bil rask bil. Finnes en del styling her også, men er generelt dyrere enn civic. Dessuten er den dyrere og eie.

Prelude kjøper du deg hvis du er ute etter en relativt sportslig, men komfortabel cruiser. Finnes ikke like mye styling eller trimdeler til denne som til de to andre. Prelude er også generelt sett ganske billige å eie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...