Gå til innhold

Solrud : Golf 3 GTI - Clean Edition

Ranger emnet

solrud

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

drit bra prosjekt. kan jeg få låv til og spørre hvor mye du har gitt for alt. Styling,bilen. alle kostnader. er bare to år til lappen så må vell planlegge og begynne og bygge

vil tippe bygge kostnadene runder fint over 100k her ;) ser ut som det blir litt modde arb når bredderene bak skal gå jamt med fangeren.. hehe.. pusse pusse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit bra prosjekt. kan jeg få låv til og spørre hvor mye du har gitt for alt. Styling,bilen. alle kostnader. er bare to år til lappen så må vell planlegge og begynne og bygge

Kjøpte bilen i august i fjor, da betalte jeg 60k.. Når det gjelder hvor mye har påkostet den, så tror jeg ikke vi skal snakke så høyt om det, men bare felgene kostet 55... regner med når er ferdig så kommer til å kostet på bilen 100 000-130 000,- så regninga er stor nok.. hehe..

Men hvis du skal ha styling og diverse utstyr til bilen du kjøper deg, så gå inn på http://www.eyecandyracing.no og send oss en mail, så skal vi nok sette sammen noe bra greier til bilen du etterhvert kjøper deg.

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil tippe bygge kostnadene runder fint over 100k her ;) ser ut som det blir litt modde arb når bredderene bak skal gå jamt med fangeren.. hehe.. pusse pusse ;)

hehe, pusse pusse er et godt kjent ord på denne bilen, når får kutta litt på bredderne, og festet bakfangern i sidene bak, så er det faktisk ikke så gærnt.. men blir nok litt pussing..

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bilen i august i fjor, da betalte jeg 60k.. Når det gjelder hvor mye har påkostet den, så tror jeg ikke vi skal snakke så høyt om det, men bare felgene kostet 55... regner med når er ferdig så kommer til å kostet på bilen 100 000-130 000,- så regninga er stor nok.. hehe..

Men hvis du skal ha styling og diverse utstyr til bilen du kjøper deg, så gå inn på http://www.eyecandyracing.no og send oss en mail, så skal vi nok sette sammen noe bra greier til bilen du etterhvert kjøper deg.

Ja er det det koster for oss andre, men sikkert ikke for deg...... eller?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe vondt ment her. men dette blir nok ikke akkurat cleant. tror du har misforstått sjangern litt.

cleant er ikke mere plast. heller mindre.

DSCF0249.sized.jpg

feks er en clean g3 stasjonsvogn. kunne godt ha fjerna dørhåndtaka og for å få den mere ren.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke helt de selene dine vil være så behagelig å ha på i kræsj... mener å huske noe om at de er småfarlige når de er festet så lavt bak...

Hehe.. Men kræsjer jeg med bilen, så vil jeg dø uansett :P hehe.. Vil ikke leve å se bilen ødelagt.. Men var et liten tanke bare, så vi får se hvor lenge de blir værene, men du sitter som **** når du har spent deg fast da. hehe..

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider