Gå til innhold

Solrud : Golf 3 GTI - Clean Edition

Ranger emnet

solrud

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde nok kjøpt den jeg, hadde det ikke vært for at du har ødelagt den og sparkla igjen tåkelysene..

Det ble gjort i et forsøk på å få den litt "renere".. syntes den ble ok sånn jeg.. men selges billig til vinterpris, hvis du skulle være interessert for det..

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke det man gjør selv

Nå gjør jeg alt selv da, untatt sveising.. Men, alt i alt, så blir det dyrt etter hvert, har 2 permer med kvittering her.. Alt koster, uansett.. men er riktig som du sier, gjør man det selv, så blir ting billigere, men alt er relativit.

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger forresten felgene du ruller på.. 18"?

Ja er 18" ja, 8" fremme og 9" bak

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Men kræsjer jeg med bilen, så vil jeg dø uansett :P hehe.. Vil ikke leve å se bilen ødelagt.. Men var et liten tanke bare, så vi får se hvor lenge de blir værene, men du sitter som **** når du har spent deg fast da. hehe..

de selene er ikke festet farlig lavt bak, det er værre med at du har tatt de gjennom nakkputepinnene, kræsjer du nå klemme selene seg sammen og i en kraftig krasj kan de rive av deg nakken. håper du skal ha stoler med plass for 4 punkt seler!

Saken er biff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de selene er ikke festet farlig lavt bak, det er værre med at du har tatt de gjennom nakkputepinnene, kræsjer du nå klemme selene seg sammen og i en kraftig krasj kan de rive av deg nakken. håper du skal ha stoler med plass for 4 punkt seler!

Skulle egentlig det, men så driver dette kjerring menneske å maser om at ikke får lov til det da, men vi får nå se ;) hehe..

Er en fare for at kommer noen racing stoler her..

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt offtopic men jeg vil se bilde :)

ontopic : jeg har trua på prosjektet ditt andreas, så søte gamleyktene mine er a gitt ;) digga bakfangeren, og tror breddinga blir rå ! Tror du kommer til og ende opp med en real showvinner!

lykke til videre!

Takk takk fredrik! Ja, de funker som bare det de ;) hehe.. Liker bakfangern jeg å.. =) Og breddinga blir ihvertfall brei nok..

Så blir bra når er ferdig :)

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på noe.. åssen gårre med de bredderne når du har 5 dørs? :P

kjiiipt hvis snuten ska ta en kjeltring kamerat du har tatt med deg..

åsså ska han løpe ut fra bilen, men kommer ikke UT bakdøra pga breddern står i veien.. iiha

hehe:P du tenker på bildet du..

når jeg tok bildet, så holdt jeg bredderne litt langt opp,så stemmer ikke helt med høyden på den.. men skal følge hjulbuen, så man fint får opp døra ;)

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider