Gå til innhold

Solrud : Golf 3 GTI - Clean Edition

Ranger emnet

solrud

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem/hvor valset bilen? og hvor mye kostet det? må få valset bilen min etterhvert jeg og...

valsespesialisten som har gjort det.. kostet vel 750 per bue eller noe.. ganske dyrt syntes jeg..

Valset 2 cm, så ble ganske ujevnt og små bulkete.. så derfor også setter på bredderne.. :)

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valsespesialisten som har gjort det.. kostet vel 750 per bue eller noe.. ganske dyrt syntes jeg..

Valset 2 cm, så ble ganske ujevnt og små bulkete.. så derfor også setter på bredderne.. :)

Hvilke ET kjører du 9" bakfelgene da? Valset ikke så mye på min for å få plass, og min går med ET35, men lenge leve bumperstopperen sier bare jeg....

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvis noen har lyst på et prosjekt å jobbe litt på, ikke mye jobb igjen, så er bilen til salgs hvis noen har lyst på..

alt av deler å alt føler med.. og når jeg sier billig, så mener jeg skit billig.. hehe

90197796 eller her hvis noen er interessert

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider