Mirus Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Er det mulig at en bilforhandler kjøper inn en bil jeg har lyst på fra en privatpersjon og tar min bil i innbytte? Jeg vil gjerne selge bilen min hos forhandler for å slippe det styret med annonsering osv osv, og dessuten er de jo behjelpelige med finansierig. Men bilen jeg vil ha selges av en privatpersjon... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Spørs vel om noen gidder det, regner med de synes det er for liten fortjeneste..... Sparer mer på å ordne det selv og heller sette bilen i kommisjon et sted. Hva slags bil har du lyst på da? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 hvordan bil er det du vil ha nå da famir? er du lei coupen? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Februar 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Originally posted by bing hvordan bil er det du vil ha nå da famir? er du lei coupen? Er på tide med bilbytte igjen nå ja... Den jeg vil ha forblir en liten hemmlighet. Kanskje en A3? Må følge dine fotspor vet du bing. Du er jo helten min! :D Nei, det blir nok noe annet enn en tyskertøs. Men det blir sikkert ikke noe kjøp denne gangen heller... Er så mye stress med å selge en bil! Ingen som har noe peiling på om forhandlere er så snille og hjelpsomme? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Tror du vil få vanskligheter med forslaget ditt.... Det er endel regler de forholder seg til, med hensyn til lovverket... Husker ikke helt, men det har noe med forskjell på privat/proff salg å gjøre.... Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Angrefristloven bl.a. stiller vel strengere krav til forhandlere enn privatpersoner. Ellers gidder vel knapt noen bilforhandlere lette på liket for mindre enn 100.000 i mellomlegg. Virker ofte slik, i alle fall. Dumt, som kunde kommer man jo ikke tilbake ved neste bilbytte dersom de virker uinteressert første gangen... Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg