safoll Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Jeg vil se vinterbilder av 323 GTX/GT-R! Noen bilder av min, da vinteren går mot slutten: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hei. Hva synes dere om dette bildet? Jeg mener det er det gromeste vinterbildet ever av en GT-R. Btw, bildet er av Thomas Kolberg, og han kom seg selvfølgelig helskinnet gjennom svingen. :) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hei. Hva synes dere om dette bildet? Jeg mener det er det gromeste vinterbildet ever av en GT-R. Btw, bildet er av Thomas Kolberg, og han kom seg selvfølgelig helskinnet gjennom svingen. :) Artig. :) Når er dette bildet tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hei. Hva synes dere om dette bildet? Jeg mener det er det gromeste vinterbildet ever av en GT-R. Btw, bildet er av Thomas Kolberg, og han kom seg selvfølgelig helskinnet gjennom svingen. :) Rått bilde ;) Legg gjerne ut flere hvis du har! :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-xxx Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 skulle gjærne lagt ut vinterbilder, men det er jo fan aldri snø i stavanger! angry Siter - 1995Audi RS2 x1991 Mazda 323 Gt-x igjen... x1996 Nissan Primera SRI x1990 Mazda 323 Gt-x x1989 VW golf gti 8v x1989 Toyota corolla gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg