egiL! Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 åå.. savner E30'n min!! hadde en 2 dørs 320i jeg og.. :( ser ut som ett bra prosjekt dette.. bra du fikser bilen før det tar av helt med styling og anlegg etc da..... :rolleyes: :) Digger E30 ja ;) Tanken var å fikse bilen litt etter litt ja, så får vi se hva det ender i, må bare jobbe nok så jeg har penger til alt sammen :rolleyes: Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Her står det stort sett stille.. dårlig økonimi osv osv.. Men,har satt på nye felger, som jeg kjøpte av Lethol: Jada, vet det er snø på bildet, men det er bare lokalt i nabolag, veien er tørr :D Blir vel til at det snør igjen snart sånn at bilen må stå :rolleyes: Neste lønning blir det hvertfall senkesett.. har ikke heelt bestemt meg for vilken type enda, men blir neppe noe justerbart.. Noen som har noe å anbefale kanskje? Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Da er senkesett og shortshift i posten :) Montering og bilder kommer så klart fortløpende ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg