Gå til innhold

Spm ang golf 2 front på Jetta!!?!

Ranger emnet

gsi-power

Anbefalte innlegg

Begynner å tenke på å bytte front..da alle bruker jetta på golf skal jeg ha golf på jetta..da jetta-fronten er så sinnstygt grusom!!

Så hva må byttes her..grill og lykter, eller må jeg bytte selve frontplata? som evt er skrudd.?!?

kan vel bruke samma framskjerma og panser vel..?

Skulle vel passe rett over, fra golf?

Så en anna ting, 90mod dører hadde vært tingen..de passer vel rett over også?!?

Takker for hjelp og tips;)

Bilen min:

kadett006.jpg

Drømmefront :D

11111111155494672-23879-1107952563_1.jpg

PST.....Angel eyes til golf 2 lykter..hvem selger??!!

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bytte T-stykket med lykter og grillen. That's it.

Denne er festet i 5? bolter, 4 på toppen, som fester T-stykket til forskjermene og chassis, en i midten nederst som fester sammen T-stykke, platen mellom forskjermene og den tverrgående bjelken som fremre motorfeste hviler på.

I tillegg kommer selvfølgelig radiator og wiren til panserlåsen.

Alt er bolt on.

Jeg vurderte å gjøre det samme på Jetta'n min, er litt morsomt.

88 dører fra Golf/Jetta er også bolt on.

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har 4 lykters grill med alle lyktene. Men er jo et stykke fra Drammen til Trondheim. Og ettersom T-stykket er lengre enn 120cm koster det ca 200,- å sende med posten. Men er det av interesse skal jeg ha 500,- for alt.

Tror det er en liten sprekk i den ene lykta, men den lekker ikke vann eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har 4 lykters grill med alle lyktene. Men er jo et stykke fra Drammen til Trondheim. Og ettersom T-stykket er lengre enn 120cm koster det ca 200,- å sende med posten. Men er det av interesse skal jeg ha 500,- for alt.

Tror det er en liten sprekk i den ene lykta, men den lekker ikke vann eller noe.

700kr ink frakt?

96 Bmw 523iA E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golf front på jetta. det liker EG ikkje. virker veldig rart spør du meg.

kjøp heller xenon-look lykter mykje finare.

dører er bolt on ja men ser at du har fire dørs så då må du få 90-dører som er til fire dørs. det er forskjellig lengde på døra

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk..men spørr ikke deg..hehe...men takk for info ;)

frekk eller??????? nei da, bare tuller. det er lov å prøve noko nytt.

"orph" her på forumet kan skaffe engle-lykter til ein billig peng og golf front er ikkje vanskleg å få tak i

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frekk eller??????? nei da, bare tuller. det er lov å prøve noko nytt.

"orph" her på forumet kan skaffe engle-lykter til ein billig peng og golf front er ikkje vanskleg å få tak i

hehe..vi må tulle litt vettø;)

Angle-eyes for komme litt senere..da lakkering felger og senk kommer før ;)

96 Bmw 523iA E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

700kr ink frakt?

Er litt treig til å svare innimellom jeg.

Må bare ut i boden og sjekke at det ikke har blitt noen skader i vinter, eller om lyktene ikke er i den stand jeg tror de er.

700,- inkl frakt er helt greit ja, så sant ikke posten har gjort om prisene skikkelig. Men om det er 250,- i frakt, så får du dem fortsatt til samme prisen. Jeg er ikke så vanskelig :)

Jeg får ikke sjekket før i morgen tidlig/formiddag alt ettersom temperaturen tilsier det.

Har flere deler om du trenger, like greit når jeg først sender oppover hvis det er noe du trenger. Har bl.a. originale baklykter til Jetta og en del andre ting. Lettest om du spør meg om jeg har det.

Har nok ikke noe styling,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt treig til å svare innimellom jeg.

Må bare ut i boden og sjekke at det ikke har blitt noen skader i vinter, eller om lyktene ikke er i den stand jeg tror de er.

700,- inkl frakt er helt greit ja, så sant ikke posten har gjort om prisene skikkelig. Men om det er 250,- i frakt, så får du dem fortsatt til samme prisen. Jeg er ikke så vanskelig :)

Jeg får ikke sjekket før i morgen tidlig/formiddag alt ettersom temperaturen tilsier det.

Har flere deler om du trenger, like greit når jeg først sender oppover hvis det er noe du trenger. Har bl.a. originale baklykter til Jetta og en del andre ting. Lettest om du spør meg om jeg har det.

Har nok ikke noe styling,

Topp!

Må ta en prat med fattern..sitter i saksa for tiden..så får ikke punget ut noe særlig til bilen før til neste lønning, men skal prøve å tvie fattern litt nå, så får du en PM snart ;)

96 Bmw 523iA E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider