kroz Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Skjøten mellom grenrøret og eksosrøret har gått opp, noen som har no tips til hvordan man kan få tetta dette? Er det letteste å sveise for så å tette med pasta/teip? Eventuelt hva slags teip? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hvis du mener at eksosmanifolden er sprukket i skjøten til framre eksosanlegg så er det vell kanskje billigst(og lettest) å skaffe nytt, for originale manifolder er vell som oftest av støpegods og må leveres inn for å sveises. Men er det bare at det er mellomrom mellom manifolden og eksosrøret så er det vell bare å skaffe ny pakning, klæsje på litt eksospasta og skru sammen igjen. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 tech 7 funker vell også? som erstatning til eksospasta? Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Har ikke vært borti det selv så der kan jeg ikke si noe iallefall.... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Takker for svar, prøver med pasta og skit i morgen :) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 pasta er noe drit, holder i kansje en uke så må du fikse det på ny. ville sveiset det med en gang så er du ferdig med det. Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Har ikke vært borti det selv så der kan jeg ikke si noe iallefall.... da anbefaler jeg deg å gi et forsøk neste gang du skal fuge/tette eller lime fast ett eller annet, tech 7 må være det sterkeste fugemassen i heleverden :P Har bare erfaringer i byggesammenheng, men fy faen det sitter, en kompis brukte det også til å feste sideskjørtene på bimmern sin, de sitter som pokker de også. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Skjøten mellom grenrøret og eksosrøret har gått opp, noen som har no tips til hvordan man kan få tetta dette? Er det letteste å sveise for så å tette med pasta/teip? Eventuelt hva slags teip? Min bil har vært skamsenket, så en bøy på eksosanlegget har subbet en del, og det var gått hull. Jeg kjøpte noe "pasta" på biltema. Seigt som faen. Dette trøkkte jeg best mulig utover, før jeg surret rundt en slags folie av noe slag. ser bra ut enn så lenge i hvertfall, og kostet ca. ikkno. Den pastaen herder visst når den blir varm. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg