Gå til innhold

Porsche 911 [kehsi]

Ranger emnet

Kehsi

Anbefalte innlegg

så där, da begynner det å bli en liten stund siden jeg modda.

men her kommer nå en i alle fall.

har brukt en gammel 911 som utgangspunkt og gjort den noe sintere ( i mine øyne).

mye som er gjort, har tatt rimelig lang tid. alt er brusha untatt felger...

skal ikke plage dere med så mange ord, her er bilen i alle fall;

org.

porsche_911_turbo_1993_01_b.jpg

chop.

porsche.jpg

kommentarer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NO OFFENCE, men at det er bra arbeid er det ingen tvil om!! men..... hoho

Hæ?!

Godt jobba, men det ser absolutt ikke realistisk ut. Skjørtene ser falske ut, altfor mye refleksjoner/for lav opacity..

Fargen er feil på frontfangeren iforhold til resten av bilen, og det er en refleksjon som er feil på sideskjørtet.. en sprekk i veien som er litt feil.. du ser det kanskje selv?

Det er også noe blått rundt felgene.. ser kanskje bare slik ut, men her ser det rart ut..

For all del, godt jobba, men ikke helt perfekt;)

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blåe på felgene skal være slik, det er jo himmel der og felgene reflekterer selvsagt litt av det.

er litt uenig i at fargen på frontfangeren er feil. jeg gjorde den bevist litt mørkere i front enn bak, bare for at jeg syntes det så litt "kulere" ut.

men for all del, hadde ikke venta at alle skulle synes bra om den, så bare si det dere mener folkennns..

takk for kommentarerene da..

og ja, hehe, den sprekken i sideskjørtet.. hadde tenkt å lage en sprekk i veien også slik at det så litt bedre ut. skal gjøre det snarest. glemte det bare av før jeg la ut bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider