Gå til innhold

Bilstereo Klistermerker??

Ranger emnet

Nilias

Anbefalte innlegg

Men hva skal du egentlig med det? min erfaring er at klistermerker på bilen kun gjør det lettere for tyvene å finne ut at du har anlegg montert.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal du egentlig med det? min erfaring er at klistermerker på bilen kun gjør det lettere for tyvene å finne ut at du har anlegg montert.

Ja, og hva har vi alarmer og forsikringer til?

Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg får igjen det like mye om ikke mer penger på forsikringen om det blir stjålet...

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hva har vi alarmer og forsikringer til?

Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg får igjen det like mye om ikke mer penger på forsikringen om det blir stjålet...

Har både alarm og forsikring ;) men alle arbeidstimene får man aldri igjen. så kommer det egenandel inn i bildet som er bittert. er alltid bedre å unngå innbrudd enn å oppleve det mener nå jeg.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om klistermerker. Noen som vet av hvor/hvem som selger Lord of the ring`s streamer. ( til audi ;) ) har lett på internett mange plasser men finner det ikke noen plasser.

Eller er det noen som hvet av en internett adresse der de har MANGE klistermerker/streamere.

På forhånd takk ;)

Audi 80 2,0 B4

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Det var en god idé. Sette på masse Sony klistremerker på bilen, slik at en potensiell tyv tror jeg har Sony i bilen. Har han nogenlunde med peiling så går han vel heller til neste bil:)

Ha ha.. Samma har jeg tenkt på å gjøre med det som er synlig i kupeen.. Klistre på en hvit lapp og skrive BOSS på den.. Må jo hjelpe litt... :rolleyes:

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider