Gå til innhold

Bilstereo Klistermerker??

Ranger emnet

Nilias

Anbefalte innlegg

hvorfor soter vi rutene våre gutter?

Så vi har noe å rive av før eu kontrollen :P

Men den sony ideen var ganske bra. Tror jeg skal hive et stort sony merke over hele panseret så er jeg nok sikra mot innbrudd. doh

http://www.dekaltrim.nu kan du kjøpe Xplod merke osv på. de lager alt. Men er sykt trege til å levere. tror jeg har ventet en 6 uker hver gang jeg har bestilt jeg. så må man forhåndsbetale og merkene tåler ikke at vindusviskere osv går over de.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi har noe å rive av før eu kontrollen :P

Men den sony ideen var ganske bra. Tror jeg skal hive et stort sony merke over hele panseret så er jeg nok sikra mot innbrudd. doh

http://www.dekaltrim.nu kan du kjøpe Xplod merke osv på. de lager alt. Men er sykt trege til å levere. tror jeg har ventet en 6 uker hver gang jeg har bestilt jeg. så må man forhåndsbetale og merkene tåler ikke at vindusviskere osv går over de.

Hørtes ut som et UTROLIG seriøst firma.

Satser hardt på kvalitet også forstår jeg...

??????

doh :roll:

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som et UTROLIG seriøst firma.

Satser hardt på kvalitet også forstår jeg...

??????

doh :roll:

De er svenske lol Jeg har bestilt fra de 2 ganger. Har hatt et rockford fosgate merke i bakruta fra de. det jeg hadde først satte jeg på i april og begynte å flasse av rundt juletider. det 2. jeg hadde satte jeg på april våren etter og begynte å flasse av i januar.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider